بازی Cyberpunk 2077 | امکان مخفی کردن رابط کاربری

بازی Cyberpunk 2077 | امکان مخفی کردن رابط کاربری

علی رزاقی علی رزاقی
4 سال و 8 ماه و 11 روز پیش

الوین لیو (Alvin Liu از کارکنان استودیو CD Projrkt Red، در مصاحبه خود با سایت Wccftech گفت که قابلیت پنهان کردن نوار رابط کاربری در تنظیمات حالت بسیار سخت (Hardcore) بازی Cyberpunk 2077 وجود خواهد داشت.

 

آلوین لیو معتقد است که این ویژگی یک چالش واقعی را برای بسیاری از بازیکنان فراهم خواهد کرد. ولی اگر شما می‌خواهید که در حالت عادی بازی کنید، گزینه‌هایی برای این نوع بازی نیز در دسترس خواهد بود. استودیو CD Projekt Red دوست دارد کسانی که اهل بازی‌های شوتینگ اول شخص نیستند نیز از این بازی به اندازه کافی لذت ببرند، مخصوصا اگر این بازیکنان بیشتر در مورد داستان بازی‌ها هیجان زده هستند تا مبارزات.

 

لیو در این مورد توضیح داد: «ما می‌خواهیم یک داستان را در این بازی روایت کنیم و شاید شما طرفدار بازی Witcher هستید و با بازی‌های شوتینگ چندان راحت نیستید. ما برای این دسته از افراد نیز گزینه‌هایی را در نظر گرفته‌ایم. ما حتی سلاح‌هایی را برای این منظور در نظر گرفته‌ایم، اگر شما دموی پخش شده از بازی را در سال گذشته به خاطر داشته باشید، یک اسلحه با نام Smart Gun در این دمو وجود داشت که در نشانه‌روی با اسلحه به شما کمک می‌کرد. قدرت گلوله‌های این اسلحه اندکی پایین است و سرعت تیراندازی با آن نیز کم است، ولی اگر نشانه‌روی نقطه قوت شما نیست، می‌توانید از اسلحه Smart Gun استفاده کنید.»

 

حتی اگر با زاویه دید اول شخص مشکل داشته باشید، که خیلی از بازیکنان این مشکل را دارند، تنظیماتی برای این حالت هم وجود خواهد داشت و شما خواهید توانست با نوار Field-of-View زاویه دید خود را تنظیم کنید.

 

تیم توسعه دهنده تلاش می‌کند دسترسی‌های دیگری را نیز در سطوح مختلف پیش روی بازیکنان قرار دهد. از جمله طراحی زیرنویس مخصوص برای کسانی که در خواندن متن‌ها اندکی مشکل دارند. به هر حال گاهی اوقات مشکلات بینایی در بین گیمرها به علت خیره شدن بیش از حد به مانیتور به وجود می‌آید.

لیو در یکی از مصاحبه‌های دیگر خود شایعه حضور لیدی گاگا (Lady Gaga) در بازی Cyberpunk 2077 را رد کرد و گفت: «شاید گاگا برای این بازی خیلی مناسب باشد، ولی در عوض کیانو ریوز (Keanu Reeves) در این بازی حضور دارد و این موضوع بسیار عالی است.»

 

بازی Cyberpunk 2077 در ۱۶ آپریل سال ۲۰۲۰ میلادی (۲۸ فروردین ۱۳۹۹) برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر در آینده نیز همراه ما باشید.

برچسب ها: Cyberpunk 2077
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.