مدت زمان بخش داستانی بازی Borderlands 3 مشخص شد

مدت زمان بخش داستانی بازی Borderlands 3 مشخص شد

علی رزاقی علی رزاقی
5 سال و 7 روز پیش

به پایان رساندن بازی Borderlands 3 چقدر طول می‌کشد؟ آیا می‌توان بازی را با یکبار نشستن پای آن تمام کرد؟ یا اینکه از 13 سپتامبر (22 شهریور) باید برنامه روزهای بعد خود را هم برای اتمام این بازی خالی کنید؟ جواب سوال اول «شاید» است، اگر شما استقامت و تمرکز کافی داشته باشید، و البته ظرفیت مثانه‌تان هم بالا باشد، شاید بتوانید این بازی را با یک‌بار نشستن پای آن تمام کنید. پائول سیج (Paul Sage)، مدیر نوآوری بازی، در یک مصاحبه با مجله PC Gamer گفت که اگر بخواهید فقط داستان اصلی این بازی را انجام دهید، اتمام آن چقدر طول خواهد کشید.


سیج گفت:

اگر بخواهید مستقیم به سراغ داستان اصلی بازی بروید، احتمالا در 30 ساعت بتوانید داستان اصلی بازی را تمام کنید.

 

مثل دیگر بازی‌های سری Borderlands اگر بخواهید فقط داستان اصلی بازی را دنبال کنید، بسیاری از بخش‌های بازی را که در مراحل فرعی هستند از دست خواهید داد. اگر بخواهید کل بازی را تمام کنید و درخت مهارت‌های (Skill trees) خود را کامل کنید و ماموریت‌های فرعی بازی را هم به اتمام برسانید، باید وقت بیشتری را پای این بازی بگذارید. البته به این موضوع هم اشاره نمی‌کنیم که، الان که اکثر سلاح‌ها حالت‌های مختلف تیراندازی دارند و یک لایه پیچیدگی دیگر به بازی اضافه می‌کنند، برای به دست آورن سلاح‌های بهینه هم باید وقت زیادی بگذارید و احتمال‌ها و حالت‌های موجود را بر روی آن‌ها امتحان کنید.

 

به‌علاوه اینکه، با دانلود محتوای دانلودی (DLC) برای بازی و پوسته‌های ظاهری، می‌توانید زمان بیشتری را پای بازی صرف کنید. در غیر این صورت می‌توانید با چند ساعت وقت گذاشتن روی داستان اصلی بازی آن را به اتمام برسانید.

 

برچسب ها: Borderalands 3
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.