هرآنچه که باید از بازی Mortal Kombat 11 بدانید

هرآنچه که باید از بازی Mortal Kombat 11 بدانید

احمدرضا آوار احمدرضا آوار
5 سال و 1 ماه و 29 روز پیش

با تایید نهایی بازی Mortal Kombat 11، حالا طرفداران این فرنچایز در حال گمانه‌زنی درباره جزئیات این بازی هستند؛ با توجه به سابقه استودیو NetherRealm در پنهان نگه‌داشتن اطلاعات، احتمالا تا زمان عرضه نهایی بازی، خبری از جزئیات جدید نیست و تنها اطلاعاتی محدود از این عنوان در دسترس است.

 



تاریخ عرضه بازی ۳ اردیبهشت خواهد بود

 در جریان کنفرانس Game Awards 2018، استودیو سازنده بازی زمان نهایی عرضه را مشخص کرد. طرفداران این فرنچایز می‌توانند در تاریخ ۳ اردیبهشت ماه منتظر عرضه نهایی این عنوان باشند. این عنوان قرار است برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی منتشر شود.

 



بسیاری از کاراکتر‌های قدیمی در این نسخه نیز حضور دارند

 در حال حاضر می‌دانیم که ۲۵ کاراکتر مختلف در این بازی حضور خواهند داشت. کاراکتر‌های نسخه کلاسیک مانند Sub-Zero، Skarlet و Liu Kang در این نسخه حضور دارند و همچنین افرادی که بازی را پیش خرید کرده باشند، می‌توانند به شخصیت Shao Kahn دسترسی داشته باشند.

همچنین کاراکتر Sonya Blade بازسازی شده و در این نسخه، قرار است صداپیشگی وی به راندار روزی Ronda Rousey)) سپرده شود.

 



کاراکتر‌های جدید فراموش نشده‌اند!

 استودیو NetherRealm طراحی کاراکتر‌های جدید را کنار نگذاشته و احتمالا در این نسخه با چهره‌های جدیدی روبرو خواهیم شد. کاراکتر Kronika اولین غول‌آخر زن برای بخش داستانی و تک نفره این فرنچایز محسوب می‌شود. به جز این موضوع که او می‌تواند زمان را دستکاری کند، اطلاعات بیشتری در دست نداریم و احتمالا برای شناخت این کاراکتر، باید تا زمان عرضه نهایی بازی صبر کنیم.

همچنین خدمت‌گذار وفادار کرونیکا با نام Geras نیز جزئی از کاراکتر‌های بازی است. کاراکتری که مانند اربابش، قابلیت دستکاری زمان را دارد.

 



Fatality ها خشن تر‌ از همیشه هستند

 دو بخش Brutality و Fatality جزئی جدایی ناپذیر از بازی Mortal Kombat حساب می‌شوند و استودیو سازنده این موضوع را به خوبی می‌داند. حالا در نسخه جدید، هر دو بخش بروزرسانی شده‌اند و با این تغییرات، مورتال کامبت ۱۱ خشن‌ترین نسخه از این فرنچایز محسوب می‌شود. Sonya Blade دشمنانش را با استفاده از پره‌های هلیکوپتر تکه تکه می‌کند و یا این که Baraka، صورت دشمنانش را با دستانش جدا می‌کند تا بتواند مغزشان را بخورد! تریلر منتشر شده از Fatality های این بازی به خوبی می‌تواند خشونت بالای آن را نشان دهد.

 



اطلاعات بیشتر!

با توجه به این که استودیو سازنده بازی علاقه‌ای به انتشار اطلاعات ندارد و از آن‌ها به خوبی محافظت می‌کند، نمی‌توان به طور قطعی درباره مورتال کمبت ۱۱ نظری داد! احتمالا پس از عرضه نهایی، شاهد ارائه بسته الحاقی جدیدی برای بازی خواهیم بود که شخصیت Spawn را به این بازی اضافه می‌کند. تاد مک فارلن (Todd MacFarlane) خالق کامیک‌ Spawn، در وبسایت ردیت به توضیح این موضوع پرداخته و از احتمال اضافه شدن این کاراکتر از طریق بسته‌های الحاقی آینده خبر داده است.

احتمالا برای زنده نگه داشتن اخبار پیرامون این بازی، استودیو NetherRealm قصد دارد اطلاعات بیشتری از این بازی را به صورت قطره‌ چکانی منتشر کند تا بتواند طرفداران را تا روز عرضه تشنه نگه دارد!

نظر شما درباره مورتال کامبت جدید چیست؟‌

برچسب ها: Mortal Kombat 11
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.