12 نکته که باید قبل از شروع بازی Ghost Recon Wildlands بدانید

12 نکته که باید قبل از شروع بازی Ghost Recon Wildlands بدانید

رامتین کاظمی رامتین کاظمی
7 سال و 1 ماه و 14 روز پیش

هر چند بازی Ghost Recon Wildlands، تفاوت‌های بسیار زیادی با دیگر عناوین سری Ghost Recon دارد، اما بازی چند نفره بسیار خوب و به شدت سرگرم کننده‌ای است. اما اگر دوستان شما هر کدام به ساز خود می‌رقصند یا دوستی ندارید که با او بازی کنید، پس با استفاده از نکات زیر، از بخش تک نفره بازی لذت ببرید.

کلاه خود جلوی گلوله را نمی‌گیرد

بازی Wildlands بیشتر از این که یک بازی ماجرایی اوپن ورلد باشد، یک شبیه ساز است. معمولا در بازی‌های ویدیویی عادت داریم که کلاه خود یک سرباز، جلوی یک گلوله را بگیرد و با برخورد گلوله اول، از سر سرباز بیفتد.

اما در بازی Wildlands این چنین نیست و گلوله‌ها، می‌توانند از کلاه‌خودهای فلزی عبور کنند. پس از دشمنانی که کلاه خود دارند، نترسید. همچنین، به کلاه خود روی سرتان نیز چندان اتکا نداشته باشید.

اگر شما شناسایی شوید، تسلیم نشوید

اگر یک نگهبان شما، یا هنر شما (جسد یک نگهبان دیگر) را ببیند، آزیر خطر به صدا در می‌آید و دشمنان به دنبال شما خواهند گشت. اما اگر بتوانید نگهبان مشکوک را سریعا از پا در بیاورید و اگر تیر اول شما به خطا برود، باز هم فرصت کمی در اختیار دارید که اشتباه خود را جبران کنید.

حتی اگر تعداد نگهبانان بیشتر هم باشد، باز هم می‌توانید با کشتن نگهبانانی که به دنبال شما می‌گردند، خیلی سریع شرایط را جمع کنید و به تعقیب و گریز خاتمه دهید.




دراز بکشید

هر چند توصیه بسیار ساده‌ای است، اما بسیار کاربردی است. اگر نگهبانی به موقعیت شما مشکوک شده یا هلیکوپتری در آن نزدیکی در حال پرواز است یا با یک اسنایپر مواجه هستید، بهتر است که فورا به حالت درازکش بروید تا دشمن در دیدن شما دچار مشکل شود، البته این کار تضمین شده نیست، اما شانس زنده ماندن شما را به مقدار زیادی افزایش می‌دهد.

بعد از برداشتن آیتم‌ها بشینید

یک نکته آزاردهنده در بازی این است اگر مشغول علامت گذاری آیتم‌ها یا برداشتن آن‌ها باشید، پس از پایان انیمیشن مربوط، کاراکتر شما به صورت خودکار می‌ایستد که ممکن است باعث شناسایی شدن توسط دشمن شود پس بعد از پایان این انیمیشن، فورا بشینید یا دراز بکشید. امیدواریم که Ubisoft به این مشکل عجیب رسیدگی کند.

به رنگ آبی توجه کنید

وقتی که در بازی Wildlands برای اولین بار وارد یک منطقه می‌شوید، علامت تعجب در نقشه، نشان دهنده مکان‌هایی برای جمع آوری اطلاعات است. این علامت، رویدادهای جدید یا آیتم‌ها را به شما نشان می‌دهد. مأموریت‌های repel op به شما این قابلیت را می‌دهند که از سربازان مقاومت درخواست پشتیبانی کنید که البته چندان کاربردی نیستند. مأموریت‌های Raids نیز به شما منابع مورد نیاز را می‌دهند که البته شما در پیدا کردن آن‌ها مشکلی نخواهید داشت. اما مهارت‌ها، اسلحه و تجهیزات آن‌ها، همواره مفید و کاربردی خواهند بود و می‌توانید گزینه‌های تاکتیکی خود را افزایش دهید. پس اگر اطلاعات درون نقشه را بررسی می‌کنید، همیشه به سراغ رنگ آبی درون نقشه بروید.

هیچ تجهیزاتی را جا نگذارید

برای باز کردن قابلیت‌های جدید، امتیازات مهارت کافی نیستند. شما به منابع و تجهیزات که از مناطق سبز رنگ درون نقشه قابل جمع آوری هستند، نیاز دارید. مقدار این منابع بسیار زیاد است و به وفور آن‌ها را خواهید یافت اما هیچ وقت از جمع آوری آن‌ها دست نکشید زیرا در آینده و هنگام باز کردن قابلیت‌های پیشرفته قطعا به نفع شما خواهند بود.




دیده بانی کنید

آیا به کلمه Recon در نام بازی Ghost Recon Wildlands دقت کرده‌اید؟ همانطور که از نام بازی پیداست، یکی از وظایف مهم شما در بازی، دیده‌بانی و بررسی شرایط موجود است. شما در حالت عادی، یک نقش گرمایی از وضعیت نگهبانان در منطقه در اختیار دارید اما این اطلاعات برای شما کافی نخواهد بود. از پهباد و دوربین‌های خود استفاده کنید و آن‌ها را ارتقا دهید و با حوصله، به بررسی محیط و تگ کردن دشمنان، اهداف و آیتم‌ها بپردازید.

به زنگ‌های خطر شلیک کنید

یکی از بدترین شرایط در بازی Ghost Recon Wildlands، گیر کردن در مکانی است که آزیر خطر آن به صدا در آمده و نیروهای کمکی دشمن در حال نزدیک شدن هستند. بر خلاف بازی Far Cry، شما می‌توانید به آژیرهای خطر شلیک کنید، بدون این که کسی خبردار شود. پس یکی از اولین کارهای شما هنگام نفوذ به یک پایگاه دشمن، باید از بین بردن زنگ‌های خطر باشد.




در شب عمل کنید

اگر یک مأموریت سخت پیش رو دارید، تا شب یا هنگام بارش باران یا هر دو صبر کنید. هرچند هوش مصنوعی بازی Wildlands چندان چشمگیر نیست، اما به شرایط آب و هوایی به خوبی واکنش نشان می‌دهند و در شب اکثرا به خواب رفته و هنگام بارندگی، به درون آلونک‌های خود می‌روند. در این مواقع، موانع کمتری بین شما و هدفتان وجود خواهد داشت و البته دید دشمن نیز کاهش پیدا خواهد کرد. پس دوربین دید در شب یا دوربین گرمایی خود را فعال کنید و به سراغ مأموریت خود بروید. البته در شب، بهتر است تا جایی که می‌توانید، از تیراندازی اجتناب کنید.

شما مجبور به کشتن نیستند

شما شاید فکر کنید که در بازی Ghost Recon Wildlands باید تمام قاچاقچیان را بکشید و پایگاه‌های دشمن را پاکسازی کنید. اما گاهی این کار برای شما گران تمام می‌شود. کشتن بی‌رویه در مراحل معمولی به اندازه کافی دردسر ساز است اما در مراحلی که باید بدون دیده شدن پیش روید، فاجعه خواهد بود. پس سعی کنید تا جایی که می‌توانید دشمنان را بی سر و صدا از پا در آورید و در صورت امکان، به جای کشتن، به صورت مخفیانه به سراغ هدف خود بروید.

اگر تک نفره بازی می‌کنید...

شما برای استفاده از یک خوردو، مجبور نیستید که منتظر دوستان خود بمانید. کافی است سوار خودرو شده و به سراغ هدف خود بروید. هم تیمی‌های شما به صورت خودکار به درون خودرو یا مقصد شما تله پورت می‌شوند. البته در بخش آنلاین، باید واقعا منتظر دیگران بمانید!




از رانندگی آف رود لذت ببرید

مینی مپ بازی Wildlands به شما اجازه می‌دهد تا راه خود را در میان جاده‌های پر پیچ و خم بولیوی پیدا کنید، اما این کشور پر از جاده‌های خاکی و خطرناکی است که از میان کوه‌ها و جنگل‌ها می‌گذرند و شما می‌توانید برای ماجراجویی از آن‌ها عبور کنید. اکثر وسایل نقلیه درون بازی نیز قابلیت مانور در این جاده‌ها را دارند و می‌توانند از شیب‌های زیاد نیز بالا بروند. البته، هلیکوپتر همیشه انتخاب بهتری برای حمل و نقل است و مسافت‌های طولانی را با هلیکوپتر طی کنید.

بازی Ghost Recon Wildlands را می‌توانید از وبسایت ما خریداری کنید.

برچسب ها: بازی Ghost Recon Wildlands
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.