14 نکته که باید درباره بازی Tekken 7 بدانید

14 نکته که باید درباره بازی Tekken 7 بدانید

رامتین کاظمی رامتین کاظمی
6 سال و 10 ماه و 25 روز پیش

سری Tekken همواره از شناخته‌شده ترین بازی‌های مبارزه‌ای بوده است و خاطرات زیادی را برای گیمرها رقم زده است. بازی Tekken 7، جدیدترین بازی این سری، قرار است نقطه عطف جدیدی برای این فرانچایز باشد و با عرضه این بازی، بهتر است نکاتی را درباره آن بدانید.

1. داستان بازی بسیار تاریک خواهد بود

کاتسوشیرو هارادا، سازنده بازی Tekken 7 وعده داده که داستان این بازی بسیار تیره و تار خواهد بود و اتفاقات بزرگی در آن رخ خواهد داد. ظاهرا داستان جین میکامی و هیهاچی در این بازی به پایان خواهد رسید و احتمالا کاراکترهای زیادی در این میان کشته خواهند شد.




2. پشتیبانی از بازی تا سال آینده ادامه خواهد داشت

از جمله مواردی که یک گیمر پس از خرید یک بازی به آن توجه می‌کند، پشتیبانی سازنده از بازی خود است. عناوین آنلاین بیشتر از دیگر بازی‌ها به پشتیبانی نیاز دارند و همواره باید اتفاقات و ویژگی‌های جدیدی به آن‌ها اضافه شود تا طرفداران خود را حفظ کنند. این اتفاقات برای بازی Tekken 7 نیز رخ خواهند داد. کمپانی Namco اعلام کرده که حداقل تا تابستان سال 2018 از بازی پشتیبانی خواهد کرد و آپدیت‌های گوناگونی برای آن عرضه خواهد شد.

3. بسته‌های مکمل شامل کاراکترهای مهمان، لباس‌ها و مودهای بازی جدید خواهند بود

بازی Tekken 7 حداقل دو کاراکتر جدید در آینده دریافت خواهد کرد که البته هنوز هویت این دو کاراکتر مشخص نیست، اما این دو از فرانچایزهای دیگری به بازی اضافه خواهند شد که احتمالا یکی از این فرانچایزها، بازی Street Fighter خواهد بود. دیگر محتوای این DLCها نیز شامل یک مود بازی جدید و گزینه‌های شخصی سازی بیشتر برای بازی خواهند بود.




4. کاراکتر Eliza، در نسخه پیش خرید بازی حضور خواهد داشت

Eliza، یک خون آشام چند صد ساله است که در بازی Tekken Revolution معرفی شد و به عنوان پاداش پیش خرید در بازی Tekken 7 حضور خواهد داشت. ممکن است که در آینده این خون آشام خوابالو به عنوان DLC به بازی اضافه شود، اما اگر به او علاقه دارید، پس باید بازی را پیش خرید می‌کردید.

5. اگر نسخه اکس باکس وان را پیش خرید کنید، بازی Tekken 6 را دریافت خواهید کرد

افرادی که بازی Tekken 7 را برای کنسول اکس باکس وان خود پیش خرید کرده‌اند، علاوه بر کاراکتر Eliza، بازی Tekken 6 را نیز به صورت دیجیتال دریافت خواهند کرد که می‌توانند آن را روی اکس باکس وان یا اکس باکس 360 خود بازی کنند.

6. اگر نسخه پلی استیشن 4 را پیش خرید کنید، محتوای بیشتری دریافت خواهید کرد

اگر چه برای پلی استیشن 4 خبری از بازی Tekken 6 نیست، اما پاداش‌های جذاب‌تری به خریداران داده می‌شود. اگر هر دو کنسول را دارید، شاید بهتر است که نسخه پلی استیشن 4 بازی را خریداری کنید. علاوه بر دسترسی به کاراکتر Eliza، پیش خرید بازی Tekken 7 به شما لباس‌های کاراکترهای King، Xiauyu و Jin از بازی‌های Tekken 2 و Tekken 4 را می‌دهد. شما همچنین می‌توانید در بازی پلی لیستی از آهنگ‌های مورد علاقه خود از بازی Tekken درست کنید.



7. داستان خانواده میشیما به پایان می‌رسد

بازی Tekken 7 پایان افسانه خانواده میشیما خواهد بود. داستان تاریک و به شدت خشن این بازی، تاریخچه خانواده میشیما را مروری کوتاه کرده و پایان آن را با شکوه به نمایش خواهد کشید. گیمر با دیدن این داستان، پاسخ تمام سوالات خود را درباره بازی دریافت خواهد کرد.




8. بازی Tekken 7 یک کاراکتر عرب خواهد داشت

بازی Tekken 7 اولین کاراکتر عرب در این سری را با نام شاهین خواهد داشت. شاهین، محافظ شخصی تعدادی از بزرگ‌ترین و قدرتمندترین جنایتکاران دنیاست و مدعی است که تا کنون هیچ مأموریت ناموفقی نداشته است. اطلاعات زیادی درباره این کاراکتر در دسترس نیست اما گیم پلی او نشان می‌دهد که از لگد و حرکات آکروباتیک در مبارزات خود استفاده می‌کند.




9. بازی قابلیت cross platform نخواهد داشت

کاتسوشیرو هارادا، سازنده بازی اعلام کرد که بازی قابلیت Cross platform نخواهد داشت و دلیل اصلی آن، رقابت میان مایکروسافت و سونی است و این دو کمپانی علاقه‌ای به پشتیبانی از این قابلیت ندارند. آقای هارادا همچنین مدعی است که این قابلیت اگر چه جذاب است، اما ضروری نیست.




10. مکانیزم جدید Rage Arts معرفی خواهد شد

قابلیت Rage Arts هنگامی فعال می‌شود، که کاراکتر در حال مرگ باشد. این قابلیت برای هر فرد متفاوت است و یاد گرفتن آن برای هر کاراکتر، کمی زمان خواهد برد. اگر جان شما در حال تمام شدن باشد، می‌توانید این قابلیت را فعال کنید و با انجام یک حمله قدرتمند، مقدار زیادی از جان حریف خود را کم کنید، پس هر کاراکتر در هنگام مرگ، از همیشه خطرناک‌تر است و اگر حمله Rage Arts موفقیت آمیز باشد، جریان یک مسابقه عوض خواهد شد.




11. بازی دارای 38 کاراکتر، از جمله 8 کاراکتر جدید خواهد بود

تعداد کاراکترهای بازی Tekken 7 از بازی قبلی که دارای 32 کاراکتر بود، بیشتر است و بازی دارای 38 کاراکتر برای انتخاب است. سه تن از این کاراکترها در آینده به بازی اضافه خواهند شد و کاراکتر Eliza نیز در نسخه پیش خرید بازی قرار خواهد داشت. هشت کاراکتر کاملا جدید نیز برای اولین بار در این بازی حضور پیدا خواهند کرد.




12. کاراکترها به زبان مادری خود صحبت می‌کنند

در بازی‌های قبلی Tekken، زبان بازی ژاپنی، ماندارین، کره‌ای یا انگلیسی بود. در بازی Tekken 7، فارغ از انتخاب نوع زبان بازی در تنظیمات، هر کاراکتر به زبان مادری خود صحبت خواهد کرد. برای مثال، Leo به زبان آلمانی، Lili به زبان فرانسوی و Miguel به زبان اسپانیایی صحبت خواهند کرد. کاراکترهای جدید Claudio، Katarina و شاهین نیز به زبان‌های ایتالیایی، پرتقالی و عربی صحبت می‌کنند.

13. مکانیزم جدید Power Crush در بازی معرفی خواهد شد

علاوه بر قابلیت Rage Art، بازی Tekken 7 از ویژگی Power Crush رونمایی می‌کند. این مکانیزم به گیمر اجازه می‌دهد تا حتی با وجود این که توسط دشمن زیر حمله است، به حملات خود ادامه دهد و گیمر باید در ازای خطر آسیب دیدن، حمله خود را انجام دهد.

14. گیمر می‌تواند جهت بازی خود را انتخاب کند

بازی Tekken 7 از تکنولوژی Mirror استفاده می‌کند و در ابتدای مسابقه، گیمر می‌تواند جهت بازی خود را انتخاب کند و اگر حریف نیز همان جهت را انتخاب کند، صفحه برای او برعکس خواهد شد. پس همواره می‌توانید جهتی را که با آن راحت‌تر هستید انتخاب کنید و دیگر بهانه‌ای برای شکست خوردن نخواهید داشت.

 

بازی Tekken 7 را می‌توانید از وبسایت ما خریداری کنید.


تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایستگاه بازی حرفه‌ای‌ها

برچسب ها: Tekken 7
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.