6 نکته مفید درباره بازی NieR: Automata

6 نکته مفید درباره بازی NieR: Automata

رامتین کاظمی رامتین کاظمی
7 سال و 1 ماه و 12 روز پیش

بازی NieR: Automata، جدیدترین بازی استودیو Platinum Games مدتی است که برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه شده است. این بازی اکشن نقش آفرینی به سرعت به دل شما می‌نشیند و پس از تجربه اکشن نفس گیر و داستان گیرای آن، زمین گذاشتن کنترلر کار بسیار سختی خواهد بود.

اما بازی NieR: Automata بازی سطحی و ساده‌ای نیست و با یک بار بازی کردن، تمام نکات آن را فرا نخواهید گرفت. به شما توصیه می‌کنیم تا قبل از شروع بازی، 6 نکته زیر را در نظر داشته باشید.

1. نیازی به بازی کردن بازی NieR نیست

هر چند که بازی NieR: Automata، رسما دنباله بازی NieR است، اما نقطه شروع خوبی برای دنبال کردن این سری است.




بازی NieR: Automata داستانی کاملا جدید را، هزاران سال پس از وقایع بازی NieR تعریف می‌کند. در این بازی، زمین کاملا تحت تسلط ربات‌هایی است که از سیاره‌ای دیگر هجوم آورده‌اند. 2B، قهرمان بازی، یک اندروید از واحد نظامی YoRHa است که به زمین فرستاده شده تا با این ربات‌های بیگانه بجنگد. اگر چه طرفداران بازی NieR متوجه اشارات این بازی، به قسمت قبلی خواهد شد، اما برای لذت بردن از بازی NieR: Automata نیازی به تجربه بازی NieR نیست و این بازی کاملا مستقل است.

2. اسلحه مختلف را امتحان کنید

مانند سایر عناوین استودیو Platinum Games، بازی NieR: Automata نیز سرشار از کمبوهای سریع و متنوع است. شما می‌توانید دو نوع سلاح را به صورت همزمان با خود داشته باشید و در میانه کمبوها، سلاح خود را عوض کنید و در کمبوی خود، تغییر ایجاد کنید. پس شما را تشویق می‌کنیم که اسلحه مختلف را با هم و در کمبوهای مختلف امتحان کنید و بازی نیز موقعیت‌های بسیاری را پیش روی شما برای استفاده از انواع اسلحه، قرار می‌دهد.




3. چیپ‌های کامپیوتری را جمع آوری کنید

کاراکتر اصلی بازی NieR: Automata یک اندروید است و توانایی‌های نظامی او، از چیپ‌های کامپیوتری که درون بدن او نصب شده‌اند، نشأت می‌گیرند. در بازی، انواع مختلف چیپ‌ها را پیدا خواهید کرد، پس حتما آن‌ها را جمع کنید و نیروهای جدیدی برای 2B به دست آورید.

از جمله توانایی‌های این چیپ‌ها می‌توان به کند کردن زمان، به دست آوردن جان هنگام ضربه به دشمن و اضافه کردن موج الکتریکی به ضربات و یا حتی اضافه کردن ساند افکت‌های گوناگون و بامزه به ضربات اشاره کرد!

البته استفاده از چیپ‌ها، محدودیت دارد. هر چیپ، فضای مشخصی را اشغال می‌کند و باید به فضای مورد نیاز آن‌ها توجه کنید پس در انتخاب چیپ‌های خود دقت کنید. شما می‌توانید چیپ‌های 2B را در هر لحظه تغییر دهید و ارتقا فضای مورد نیاز چیپ‌ها نیز کار ساده‌ای است. شما همچنین می‌توانید چیپ‌ها را با هم ترکیب کنید. پیشنهاد ما این است که حتما وقتی را به سیستم‌های متفاوت چینش و ترکیب چیپ‌های 2B اختصاص دهید و سیستمی را پیدا کنید که با سبک گیم پلی شما سازگاری بیشتری دارد.




4. ماهی‌گیری راه خوبی برای پول در آوردن است

دنیای زیر آب بازی NieR: Automata سرشار از ماهی‌های گوناگون است که منتظرند توسط شما شکار شوند. اگر در بازی به پول احتیاج پیدا کردید و سلاح جدیدی در فروشگاهی برای شما چشمک زد، به سراغ ماهی گیری بروید که به تنهایی، مینی گیمی سرگرم کننده است.

5. به دنبال رازهای گوناگون باشید

بازی NieR: Automata فقط یک بازی اکشن نیست. این بازی، یک اکشن اوپن ورلد نقش آفرینی ژاپنی است، پس در دنیای بازی گشت و گذار کنید. در خلال سفرهای‌تان، ممکن است با معابد مخفی روبرو شوید که جوایز گوناگون، از جمله اسحله جدید در خود مخفی کرده‌اند. همچنین، مکان‌های متنوعی در بازی مخفی شده‌اند که ایستر اگ‌های بسیاری جالبی به هرماه دارند.




6. بازی با تیتراژ پایانی، تمام نمی‌شود

فراموش نکنید که بازی NieR: Automata پس از تیتراژ پایانی، به پایان نمی‌رسد. همانند بازی NieR، برای کشف رازهای گوناگون و بیشتر بازی، باید آن را چندین بار به پایان برسانید.

برای خرید بازی NieR: Automata به صفحه اصلی وبسایت ما مراجعه کنید.

برچسب ها: بازی Nier: Automata
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.