دو نفر از اعضای تاثیرگذار DICE از این استودیو جدا شدند

دو نفر از اعضای تاثیرگذار DICE از این استودیو جدا شدند

ایلیا امینی ایلیا امینی
4 سال و 2 ماه و 13 روز پیش

به واسطه تغییرات مدیریتی رخ داده در استودیو DICE، دو نفر از باسابقه‌ترین کارکنان این استودیو که در گذشته نقش بسیار پررنگی در توسعه سری بازی‌ Battlefield داشتند قرار است تا از این استودیو جدا شوند.

 

طراح ارشد ارشد بخش چندنفره دیوید سیرلند (David Sirland) و کارگردان هنری جونی لیانستد (Jhony Ljungsted) افرادی هستند که به‌ترتیب دارای سوابقی 11 و 12 ساله در استودیو DICE هستند و قصد دارند تا به‌زودی از این استودیو جدا شوند. اگرچه که این دو نفر به‌صورت هماهنگ جدا شدن خود را از این استودیو اعلام نکردند، اما در بیانیه منتشر شده از سوی هر دو تن اشاراتی به تغییرات مدیریتی صورت گرفته در استودیو DICE شده است.

 

در ماه‌های گذشته استودیوهای تحت اختیار شرکت EA دست‌خوش تغییرات فراوانی شدند و بسیاری از این استودیوها مانند شعبه لس‌آنجلس استودیو DICE قرار است تا از این پس به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های استودیو Respawn و تحت مدیریت وینس زمپلا (Vince Zampella) به فعالیت‌های خود ادامه دهد. و این در حالی است که تاریخ انتشار نسخه آینده بازی Battlefield برای سال 2021 برنامه‌ریزی شده است، در این صورت باید منتظر ماند و دید که این تغییرات چه اثری روی توسعه این عنوان مورد انتظار خواهند داشت.

 

هم‌چنین این دو نفر جدا شده از استودیو DICE اعلام کردند که هیچ‌گاه درمورد بازی‌های آینده این شرکت مخصوصا نسخه بعدی بازی Battlefield اظهار نظری نخواهد کرد زیرا یکی از شروط جدایی آن‌ها از شرکت EA فاش نکردن هیچ اطلاعاتی در رابطه با عناوین آینده این شرکت بوده است.

برچسب ها: Battlefield
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.