بازی Cyberpunk 2077 تاخیر خورد

بازی Cyberpunk 2077 تاخیر خورد

محمد مهدی مبارکی محمد مهدی مبارکی
4 سال و 3 ماه و 9 روز پیش

استودیوی CD Projekt RED در حساب توییتری خود خبر از انتشار یک اطلاعیه مهم در رابطه با آخرین ساخته خود داد. اطلاعیه‌ای که بی‌شک یکی از مهم‌ترین اخبار سال ۲۰۲۰ میلادی تا به امروز بوده است.

 

استودیوی CD Projekt RED به صورت رسمی اعلام کرد که بازی Cyberpunk 2077 با تاخیر 6 ماهه عرضه خواهد شد. عنوانی که در اصل قرار بود در 16 آوریل ( 28 فروردین ) منتشر شود؛‌ حال در تاریخ 17 سپتامبر (27 شهریور) به دست بازیبازان خواهد رسید. این در حالیست که سازندگان چندی پیش خبر از اتمام ساخت بازی داده بودند و به نظر می‌رسید پیشرفت پروژه مطابق با برنامه و زمان‌بندی‌های پیشین است.

 

استودیوی CD Projekt RED در این اطلاعیه گفت:

ما در حال حاضر در وضعیتی هستیم که بازی کامل شده و قابل تجربه است؛ اما هنوز کار‌هایی برای عملی شدن (روی آن) وجود دارد.
 شهر Night City بزرگ است؛ مملو از داستان‌ها، محتوا و مکان برای دیدن،  اما به خاطر مقایس و پیچیدگی آن، به زمان بیشتری برای پایان آزمایش‌ها و رفع مشکلات و انتشار آن نیاز داریم.  ما می‌خواهیم بازی Cyberpunk 2077 بالاترین موفقیت ما برای این نسل باشد و عقب انداختن انتشار به ما مهلت (ماه) گران بهایی را که برای ساخت یک بازی بی‌نظیر نیاز داریم می‌دهد.
 

بازی Cyberpunk 2077 ابتدا در رویداد E3 2013 معرفی شد و بعد از سکوت خبری که پیرامون این اثر شکل گرفت، سال 2018 بازی باری دیگر در سر تیتر اخبار قرار گرفت. حال به نظر می‌رسد طرفداران برای تجربه این بازی باید 6 ماه دیگر نیز صبر کنند. به طور حتم سازندگان به دنبال عرضه یک اثر فاخر هستند و این تاخیر نیز به نفع بازی خواهد بود.

 

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ 17 سپتامبر (27 شهریور) برای پلتفرم‌های رایانه شخصی، کنسول ایکس‌باکس وان و کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود. البته دور از ذهن نیست که این اثر برای کنسول‌های نسل نهمی نیز منتشر شود.

برچسب ها: Cyberpunk 2077
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.