بازی DOOM Eternal بهترین عنوان در این فرانچایز خواهد بود

بازی DOOM Eternal بهترین عنوان در این فرانچایز خواهد بود

ایلیا امینی ایلیا امینی
4 سال و 3 ماه و 8 روز پیش

در هفته‌ای که گذشت شاهد انتشار یک تریلر هیجان‌انگیز و پرجزییات از بازی مورد انتظار DOOM Eternal بودیم، با انتشار این تریلر مخاطبان این بازی توانستند تا درک بیشتری را نسبت به این عنوان که قرار است در تاریخ 20 مارچ در پلتفرم‌های نسل هشتمی و حتی گوگل استیدا منتشر می‌شود، کسب کنند. و همان‌طور که مشخص است توسعه دهندگان این بازی در استودیو id Software نیز همانند مخاطبان و یا شاید حتی بیشتر، از به پایان رسیدن مراحل توسعه این بازی و نزدیک شدن به تاریخ انتشار، هیجان‌زده هستند.

 

بیلی خان(Billy Khan) برنامه نویس ارشد بازی DOOM Eternal بعد از انتشار آخرین تریلر بازی در صفحه شخصی خود در توییتر اعلام کرد که این بازی بهترین و عظیم‌ترین عنوان توسعه یافته در استودیو id محسوب می‌شود و تیم توسعه دهنده بازی توانسته‌اند تا اثری شاخص، یکپارچه و با جلوه‌های بصری خارق‌العاده را خلق کنند.

 

هم‌چنین در توییتی دیگر که در پاسخ به سوال یک مخاطب در مورد قابلیت HDR در بازی مطرح شد، بیلی خان جواب داد که این بازی در تمامی پلتفرم‌ها قابلیت HDR را به‌همراه خواهد داشت و طبق تجربیات او، این بازی همراه با ویژگی HDR یک عنوان بی‌نظیر از نظر جلوه‌های بصری محسوب خواهد شد.

 

بازی DOOM Eternal قرار است تا ادامه‌ای بر بازی DOOM که در سال 2016 عرضه شد باشد، آن‌طور که در معرفی این بازی آمده است این عنوان سعی دارد تا ویژگی‌ها و ابعاد جدیدی را از این فرانچایز به معرض نمایش بگذارد. هم‌چنین توسعه دهندگان بازی نوید داده‌اند که در این نسخه از بازی مراحل و موقعیت‌هایی وجود خواهد داشت که مخاطبان این فرانچایز تا به حال آن‌ها را تجربه نکرده‌اند.

برچسب ها: DOOM Eternal
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.