E3 2020 به رویدادی متفاوت تبدیل خواهد شد

E3 2020 به رویدادی متفاوت تبدیل خواهد شد

مهتاب جهاندار مهتاب جهاندار
4 سال و 7 ماه و 11 روز پیش

بسیاری از شرکت‌ها در E3 2019 نمایش‌های کوچک و نامیدکننده‌ای داشتند و باتوجه به نزدیک شدن نسل نهم، عناوینی که در رویداد مورد اشاره معرفی شده یا جدید نبودند یا چندان مهم به نظر نمی‌رسیدند. به شکلی که بسیاری از طرفداران صنعت بازی‌هایی ویدئویی E3 2019 را بسیار نامطلوب و دور از انتظار دانستند. اما به نظر می‌رسد در E3 2020 باید شاهد نمایش‌های کاملا متفاوتی باشیم. چرا که برگزارکنندگان این نمایشگاه سالانه تصمیم گرفته تا شکل و شمایل برگزاری آن را دچار تحول کنند.

 

به گزارش وب سایت GameDaily.biz، به نقل از یک منبع فعال این صنعت، در E3 2020 شاهد نمایش‌هایی برای مصرف کنندگان خواهیم بود تا بازدیدکنندگان تجاری. این بدان معناست که نمایشگاه E3 تبیدل به یک نمایشگاه مخصوص گیمرها خواهد بود و از حالت تجاری که در آن سازندگان و ناشران باهم دیدار می‌کردند، خارج خواهد شد.


به نوعی قرار است بیشتر گیمرها را در این رویداد مشاهده کنیم، تا فعالان صنعت را که به ارائه محصولی می‌پردازند یا توضیحاتی درباره آثار خود مطرح می‌کنند. همچنین گفته می‌شود در E3 2020 بیشترین تغییرات در بحث بازاریابی بازی‌ها به وجود خواهد آمد. به طور کلی E3 یک رویداد برای بازدیدکنندگان تجاری بوده و در سال 2019 تنها 15 هزار نفر از مصرف کنندگان اجازه بازدید داشتند.


باتوجه به ESA ، سال 2020 یک برنامه دیجیتالی به کار گرفته می‌شود تا افراد بتوانند به مدیریت کنفرانس‌ها و برنامه‌های رزرو شده بپردازند. گفته می‌شود یکی از دلایل این تغییر بازخورد و عدم حضور شرکت‌های ناشری مثل سونی و اکتیویژن بوده است. همچنین ESA مدعی است که این تغییرات موجب ارتباط نزدیک میان مصرف کنندگان و شرکت‌های توسعه دهنده و ناشر خواهد شد.تغییر رویکرد E3 با اجازه بازدید به بیش از 25 هزار مخاطب مصرف کننده برای نمایشگاه  E3 2020ادامه دارد. این درحالی است که در سال 2019 فقط 15 هزار نفر از مصرف‌کنندگان اجازه ورود به این نمایشگاه را داشتند.

 

برچسب ها: E3 2020
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.