مسابقه فوتبالی با جایزه FIFA 20

مسابقه فوتبالی با جایزه FIFA 20

حامد افرومند حامد افرومند
4 سال و 5 ماه و 9 روز پیش

در مسابقه تازه فروشگاه Pspro می‌توانید با پاسخ به ۲۵ سوال فوتبالی، شانس خود را برای برنده شدن بازی FIFA 20 امتحان کنید. این مسابقه از امروز ۲۲ آبان آغاز و تا پایان روز شنبه ۲۵ آبان ادامه پیدا خواهد کرد. در ادامه به معرفی کامل مسابقه و قوانین آن می‌پردازیم:


برای شرکت در مسابقه ابتدا باید وارد حساب کاربری خود در Pspro شوید و اگر هنوز از کاربران ما نیستید، ثبت نام کنید. برای شروع مسابقه روی لینک زیر کلیک کنید:



برای شروع مسابقه کلیک کنید


قبل از شروع مسابقه به نکات زیر توجه کنید: 

- شما باید به ۲۵ سوال پاسخ دهید و برای پاسخ به هر سوال ۲۵ ثانیه فرصت دارید. 

- هر پاسخ درست یک امتیاز دارد و برنده کسی است که بیشترین امتیاز را از ۲۵ به‌دست آورد.

- هر شرکت کننده می‌تواند به دفعات دلخواه در مسابقه شرکت کند تا به بالاترین امتیاز برسد.

- جدولی که در صفحه اول مسابقه وجود دارد، به شما نشان می‌دهد که تاکنون چند نفر و با چه امتیازی در صدر جدول هستند. این جدول فقط ۱۰۰ نفر اول را به‌صورت تصادفی نشان می‌دهد و ممکن است اسم شما در آن نباشد، اما تمام امتیازهای شما نزد ما ثبت خواهند شد.

- اگر در ۲۵ ثانیه به هیچ کدام از گزینه‌ها پاسخ ندهید، جواب درست به شما نمایش داده می‌شود و امتیازی از آن سوال به شما تعلق نمی‌گیرد.

- ممکن است به‌دلیل کند شدن اینترنت برخی سوالات دیرتر روی صفحه ظاهر شوند. نگران نباشید و کمی صبر کنید تا سوال به‌اصطلاح Load شود. 

- اگر در حین مسابقه به‌هر دلیلی ارتباط شما با اینترنت قطع شود، با وارد شدن به حساب کاربری خود در هر زمان می‌توانید مسابقه از همان‌جایی که قطع شد ادامه دهید.  




نکات مهم: 

- برای شرکت در مسابقه بهتر است از مرورگرهای شناخته شده‌ای مثل کروم، فایرفاکس و ... استفاده کنید. مرورگر اپلیکیشن اینستاگرام ممکن است شما را کمی به‌دردسر بیاندازد. 

- بهتر است در زمان مسابقه فیلترشکن‌ را خاموش کنید.

- در زمان مسابقه اگر با باگ یا اشکال فنی مواجه شدید، آن را به ما گزارش دهید.


جایزه این مسابقه یک کد تخفیف به ارزش قیمت روز بازی FIFA 20 نسخه PS4 خواهد بود. قرعه کشی بین تمامی افرادی که به ۲۵ امتیاز رسیده‌اند در روز یکشنبه ۲۶ آبان انجام خواهد شد. 


در پایان لینک این صفحه را برای دوستان خود نیز ارسال کنید تا آن‌ها نیز در مسابقه شرکت کنند.


بروزرسانی:

با توجه به مشکلات پیش آمده برای اینترنت در هفته گذشته، این مسابقه تا پایان روز ۶ آذر تمدید شد. 


بروزرسانی: 

با توجه به‌این‌که امروز ۶ آذر، اینترنت Data در برخی از استان‌ها و پس از ۱۱ روز فعال شد، مسابقه تا پایان روز جمعه ۸ آذر تمدید شد. با توجه به‌این‌که همچنان در برخی نقاط دسترسی کامل به اینترنت وجود ندارد، نگران اتمام مسابقه نباشید. Pspro باز هم با مسابقات جدید در روزهای آینده همراه شما خواهد بود.



برچسب ها: مسابقه
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.