طرح عجیبی از ظاهر پلی استیشن 5 فاش شد

طرح عجیبی از ظاهر پلی استیشن 5 فاش شد

ایلیا امینی ایلیا امینی
4 سال و 3 ماه و 2 روز پیش

در رسانه‌ها تصویری مبنی بر طرح اولیه کنسول پلی‌استیشن 5 منتشر شده است که در ظاهر شباهت‌های زیادی به کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و هم به کنسول ایکس باکس دارد. این طرح نشان دهنده شکل ظاهری احتمالی کنسول نسل نهمی سونی است که به‌نظر به نماد حرف لاتین X درآمده است و هم‌چنین محفظه‌های متعددی نیز برای تهویه هوا روی بدنه کنسول تعبیه شده است.

 

کیت توسعه کنسول پلی‌استیشن 5 نیز همان‌طور که درگذشته مشخص شده است، شکلی همانند حرف لاتین V دارد و هم‌اکنون در اختیار استودیوهای بازی‌سازی قرار گرفته است، حال در یک طرح دیگر که به‌نظر تلفیقی از طرح‌های مختلف پیشین است شاهد کنسولی با ظاهری X شکل هستیم.

 


تصویر منتشر شده از این کنسول در ابتدا توسط شخصی به‌نام Drunk Cat در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده است، قابل ذکر است که این شخص در گذشته نیز تصاویر واقعی و موثقی را نیز از کیت توسعه کنسول پلی‌استیشن 5 در ماه نوامبر سال گذشته منتشر کرده بود. درظاهر و باتوجه به نقشه‌های منتشر شده به‌نظر می‌رسد که این طرح شکل نهایی این کنسول نخواهد بود، اما این طرح قطعا توسط سونی و در تاریخی نامشخص طراحی شده است و سونی قطعا در مدت زمانی این طرح را به‌عنوان شکل احتمالی کنسول پلی‌استیشن 5 درنظر گرفته بوده است.

 


اما در انتها مشخص است که چرا سونی این طرح را به‌عنوان شکل نهایی کنسول خود انتخاب نکرده است، زیرا باتوجه به قدرت زیادی که کنسول‌های نسل نهمی خواهند داشت و پیشرفت گسترده‌ای که این کنسول‌ها قرار است در سال آینده تجربه کنند، قطعا طرح‌های نظیر تصویر بالا قادر نخواهند بود تا تهویه مناسب و کافی را برای چنین کنسول‌هایی تامین کنند. در گذشته اعلام شده بود که کنسول‌های نسل نهم از پردازنده و چیپ‌های گرافیکی فوق پیشرفته پشتیبانی خواهند کرد که هر کدام از این قطعات مقدار زیادی انرژی و دما را تولید خواهند کرد. همین موضوع باعث می‌شود که شاید در نسل جدید دیگر شاهد انتشار کنسول‌هایی با ظاهر شناخته شده و کوچک نباشیم و شاید کنسول‌های بازی شکل و ظاهری نزدیک به کیس‌های رایانه‌های شخصی پیدا کنند تا بتوانند نیاز خود را برای تهویه مناسب برطرف کنند.

 

کنسول پلی‌استیشن 5 در تعطیلات زمستانی سال 2020 میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

برچسب ها: Platstation 5
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.