مایکروسافت با تمام قوا در E3 2020 شرکت خواهد کرد

مایکروسافت با تمام قوا در E3 2020 شرکت خواهد کرد

ایلیا امینی ایلیا امینی
4 سال و 3 ماه و 8 روز پیش

رییس بخش بازی‌های ویدیویی شرکت مایکروسافت یعنی فیل اسپنسر (Phil Spence) در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرده است که شرکت مایکروسافت و برند ایکس باکس به‌صورت قطعی در همایش E3 2020 حضور خواهد داشت.

بعد از اعلام عدم حضور شرکت سونی در این مراسم سالیانه و گمانه‌زنی‌های مختلف، مایکروسافت تصمیمی متفاوت گرفت و با تمام قوا در این همایش شرکت خواهد کرد، در همین راستا اسپنسر با تایید حضور مایکروسافت اعلام کرد که درکنار حضور این شرکت، مایکروسافت تدارک کامل و مهیجی نیز برای این کنفرانس درنظر گرفته است. طبق گفته فیل اسپنسر سال 2020 یک دوره تکامل و پیشرفت برای برند ایکس باکس به‌شمار می‌آید و گستره تغییرات به قدری خواهد بود که مخاطبان قطعا هیجان زده و یا حتی شگفت‌زده خواهند شد.

 

اسپنسر علاقه‌اش به سال 2020 اینطور ابراز کرد: « تیم ما به‌سختی مشغول تدارک کنفرانس E3 است، ما قصد داریم تا در این مراسم تمامی عناوین هیجان‌انگیز و بزرگی که قرار است در آینده‌ای نزدیک برای پلتفرم ایکس باکس عرضه شوند را با مخاطبان به اشتراک بگذاریم. میزان خلاقیت و برنامه‌ریزی ما برای آینده برند ایکس باکس به قدری گسترش یافته که در سال 2020 مخاطبان شاهد پیشرفتی چشم‌گیر خواهند بود. مخاطبان بازی‌های ویدویی عاشق رویداد E3 هستند، و همواره بخشی جدایی ناپذیر از این همایش سالیانه بوده‌اند، و برای همین من و تیم ما احترام خاصی برای این هوادران قابل هستند، در کنار مسئله احترام متقابل ما در همایش‌های گفتگوهای مثبت و کاربردی زیادی نیز می‌توانیم با هواداران خود داشته باشیم، پس شرکت در این همایش یک امر همیشگی محسوب می‌شود.»

درحالی که سونی به‌تازگی عدم حضورش را برای دومین سال پیاپی در E3 2020 اعلام کرده است، مایکروسافت سعی کرده است تا نهایت استفاده را از این موضوع ببرد و هیجان بیشتری را برای مخاطبان خود به ارمغان بیاورد.

همایش E3 2020 در تاریخ نهم الی 11 ماه ژوئن و در شهر لس‌آنجلس برگزار خواهد شد.

برچسب ها: E3 2020
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.