شایعه: تاریخ رونمایی از پلی استیشن 5 مشخص شد

شایعه: تاریخ رونمایی از پلی استیشن 5 مشخص شد

محمد مهدی مبارکی محمد مهدی مبارکی
4 سال و 1 ماه و 8 روز پیش

(تصویر تزئینی است)

سونی به صورت رسمی تایید کرد که زمان معرفی کنسول پلی‌استیشن 5 تغییر نکرده است و از همان الگوی مشابه معرفی کنسول پلی‌استیشن 4 پیروی خواهد کرد. به عبارتی دیگر باید منتظر معرفی کنسول پلی‌استیشن 5 در ماه فوریه‌ باشیم.

 

هیروکی توتوکی (Hiroki Totoki)، معاون ارشد اجرایی و مدیر ارشد مالی سونی، اخیرا صحبت‌هایی با سرمایه‌گذاران داشته است و در گفتگو با آن‌ها درباره زمان معرفی کنسول گفته است: «وقتی زمان مناسب باشد، ما محصول جدید را معرفی خواهیم کرد.»

او در ادامه گفته است که بحث درباره زمان‌بندی معرفی کار دشواری است اما در نهایت به بازه‌ زمانی مشابه گذشته رسیده‌اند و قرار نیست در بازه‌زمانی یاد شده تغییری ایجاد شود.

اگر گفته‌های توتوکی صحت داشته باشد و سونی از همان برنامه‌ مشابه معرفی کنسول پلی‌استیشن 4 پیروی کند؛ باید منتظر معرفی کنسول پلی‌استیشن 5 در ماه فوریه باشیم. به احتمال زیاد این رخداد طی برنامه زنده‌ای پخش خواهد شد.

در گفتگوی رد و بدل شده میان توتوکی و سرمایه‌گذاران،‌ وی اذغان داشته است که سونی هنوز به نقطه نهایی قیمت مدنظر خود برای کنسول  PS5نرسیده است و به نظر می‌رسد سونی منتظر است که بعد از اعلام قیمت کنسول Xbox Series X توسط مایکروسافت، اقدام به عمومی کردن قیمت کنسول نسل نهمی خود کند.

گزارش‌های اخیر حاکی از آن بود که پلی‌استیشن به دنبال ارزان نگه‌داشتن قطعات کنسول پلی‌استیشن 5 است و به احتمال زیاد کنسول قیمتی حدود 450 دلار خواهد داشت.

 

ایکس باکس وان سری ایکس از سوی مایکروسافت در رویداد The Game Awards 2019 معرفی شد و حتی قسمت‌هایی از بدنه و طراحی منحصر به فرد آن نیز به نمایش گذاشته شد که به نسبت مدل‌های پیشین این کنسول، تفاوت چشم‌گیری پیدا کرده بود. حال باید دید که سونی در طراحی کنسول از چه ایده و المان‌هایی استفاده کرده است و آیا باری دیگر این کنسول قیمت ارزان‌تری نسبت به رقیب دیرینه خود خواهد داشت؟

برچسب ها: playstation 5
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.