حمایت طرفداران از استودیو PlatinumGames منجر به انتشار بازی ‌های بیشتر خواهد شد

حمایت طرفداران از استودیو PlatinumGames منجر به انتشار بازی ‌های بیشتر خواهد شد

نیما دبیریان نیما دبیریان
4 سال و 1 ماه و 9 روز پیش

آتسوشی اینابا (Atsushi Inaba) طراح بازی The Wonderful 101: Remastered در مصاحبه‌ای ویدیویی که در Kickstarter منتشر شد به طرفداران گفته که حمایت آن‌ها منجر به تولد دوباره این استودیو و انتشار بازی‌های اوریجینال خواهد شد.

 

اینابا در این مصاحبه گفت: «اگر بخت با ما یار باشد و حمایت کافی در کمپین بازی The Wonderful 101: Remastered دریافت کنیم، استودیو PlatinumGames به اهدافی بیشتر از انتشار این بازی دست پیدا خواهد کرد. حمایت طرفداران استودیو را قوی‌تر کرده و به ما اجازه می‌دهد بازی‌های اوریجینال بیشتری تولید کنیم.»

 

اینابا اصافه کرد با این که حمایت مالی برای رشد این استودیو مهم است، حمایت معنوی طرفداران و جامعه گیمرها برای این استودیو ارزشمندتر است.

 

«استودیو PlatinumGames بدین منظور ایجاد شد تا به طراحان اجازه ایده پردازی برای پروژه‌های اوریجینال و تولید آن‌ها داده شود. حمایت شما از این بازی ما را تشویق می‌کند که تلاش بیشتری در این زمینه داشته باشیم.»

 

کمپین حمایت مالی بازی The Wonderful 101: Remastered در تنها چند ساعت به هدف اولیه 50 هزار دلاری خود دست یافت، و با 19 روز باقی مانده از این کمپین، بیش از یک و نیم میلیون دلار حمایت مالی دریافت کرده است.

استودیو PlatinumGames که در سال گذشته اشتیاق خود برای انتشار این بازی را نشان داده بود، سرمایه بزرگی از ناشر چینی Tencent دریافت کرد. هرچند استودیو  PlatinumGameاعلام کرد که این سرمایه مربوط به بازی The Wonderful 101: Remastered نبوده و این بودجه صرف تولید این بازی نشده است.

 

 

این استودیو همچنین خاطرنشان کرد که مورد بازی The Wonderful 101: Remastered استثنایی بوده و در این زمینه با صاحب اثر، نینتندو، مذاکره کرده است. با این حال، اگر فرصت دیگری پیش بیاید، این استودیو مایل به انتشار بازی‌های دیگر مانند بازی Bayonetta خواهد بود.

برچسب ها: PlatinumGames
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.