شایعه: اطلاعات زیادی از بازی Assassin’s Creed: Ragnarok منتشر شد

شایعه: اطلاعات زیادی از بازی Assassin’s Creed: Ragnarok منتشر شد

مهدی سلیمانی مهدی سلیمانی
4 سال و 3 ماه و 12 روز پیش

بر اساس این اطلاعات درز پیدا کرده، نسخه جدید این سری، که پیش از این با اسم رمز «Kingdom» شناخته می‌شد، یک عنوان میان نسلی خواهد بود و علاوه بر کنسول‌های نسل هشت برای نسل بعدی کنسول‌ها نیز در دسترس خواهد بود. ظاهرا رونمایی رسمی بازی طی ماه آینده انجام خواهد شد و تاریخ انتشار بازی هم انتهای تابستان آینده است.

علاوه بر بهبود المان‌های نقش آفرینی که در بازی Assassin’s Creed: Odyssey  مشاهده کردیم، در نبردهای تن به تن، پارکور و مخفی کاری هم پیشرفت‌های قابل توجه‌ای اعمال شده است.

در سیستم مبارزه بازی شاهد بهبودهای زیر خواهیم بود: 

- شاهد کلاس‌های مختلف، قابلیت و توانایی‌های به خصوص هر کدام خواهیم بود.

- نبردهای تن به تن با افزایش تعداد سلاح‌ها ارتقا پیدا کرده و هر کدام از آن‌ها دارای قابلیت‌ها و ارتقاهای مخصوص به خود هستند.

- حالا سلاح‌ها در بازی دارای عمر مفید محدودی هستند که بازیکن را مجبور به استفاده بهینه از تجهیزاتشان می‌کنند، همچنین تجهیزات قابل حمل بازیکن به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

- «Mode Berserker» جایگزین سیستم آدرنالین بازی قبل شده که باعث فعال شدن طلسم‌های مختلفی مانند آتش، یخ یا رعد و برق خواهد شد.

- سیستم پارکور بازی با اضافه شدن قابلیت بالا رفتن از درختان و انیمیشن‌های جدید بهبود پیدا کرده است.

- سیستم مخفی کاری بازی با قابلیت‌هایی مثل پنهان شدن در گل و لای، برف و علفزار بروزرسانی شده است. همچنین می‌توانید در صورت داشتن لباس یا زره مناسب در بین مردم مخفی شوید، در غیر این صورت توجه دشمنان به سمت شما جلب می‌شود.

بازی شامل بخش چند نفره خواهد بود:

- این بخش مانند بازی Ghost Recon: Wildlands تا چهار بازیکن را پشتیبانی خواهد کرد.

بازی همچنین دارای سیستم مشهور شدن خواهد بود که باعث باز شدن برخی از مراحل در سطوح مختلف بازی و در قلمروهای متفاوت خواهد شد:

- بازیکنان با توجه به مراحل انجام شده برای مردم و مقامات رسمی در شهرها، لباس های پوشیده شده و جرم‌های مرتکب شده شهرت کسب می کنند. برخی از مراحل فقط بعد از رسیدن به سطحی مشخص از شهرت قابل انجام دادن خواهند بود.

بازی دارای سیستم ارتقاع کاراکتر (  (Leveling Systemجدیدی خواهد بود:

- سیستم ارتقاع کاراکتر به طول کلی تغییر پیدا کرده است؛ بازیکنان مانند بازی هایی مثل Skyrim، با استفاده از مهارت‌های خود در بازی تجربه کسب خواهند کرد. به همین خاطر سلاح‌های بازی دیگر برای استفاده نیاز به رسیدن به سطح خاصی از بازی نیستند.

- بعضی از قابلیت‌ها با تکرار برخی حرکات باز می‌شوند. برخی با Skill Pointها خریداری می شوند و بقیه با پیشروی در داستان بازی آزاد می‌شوند.

نقشه بازی بسیار عظیم خواهد بود و شامل شهرهای مهم اروپای شمالی مثل یورک، لندن، پاریس و کیِف خواهد بود. با توجه به زمان وایکینگ‌ها، که مردان شمالی و دانمارکی‌ها به این شهرها حمله کردند و در نزدیکی آن‌ها شهر بنا کردند، وجود این شهرها بی معنی نیست.


از آنجا که منبع این اخبار ناشناس است نباید کاملا جدی گرفته شوند. هر چند انتشار اخبار مربوط به سری Assassin’s Creed قبل از رونمایی رسمی معمولی شده‌اند و واقعی بودن این اخبار دور از انتظار نیست.

بازی Assassin’s Creed: Ragnarok هنوز به طور رسمی از سوی یوبی‌سافت تایید نشده است. به محض انتشار اخبار رسمی از بازی شما را در جریان قرار خواهیم داد.


برچسب ها: Assassin’s Creed: Ragnarok
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.