بهترین مهاجمان بازی FIFA 20

بهترین مهاجمان بازی FIFA 20

محمدرضا عابدی محمدرضا عابدی
4 سال و 5 ماه و 14 روز پیش

ابتدا لازم است چند قانون وضع کنیم. ابتدا با لیستی از مهاجمین با بالاترین امتیاز کلی شروع می‌کنیم و سپس به سمت انتخاب بازیکنانی حرکت می‌کنیم که قیمت کمتری دارند اما همچنان دارای جذابیت هستند. 

از آنجایی که تمام این بازیکنان به عنوان حمله دسته‌بندی می‌شوند، بازیکنان در موقعیت‌های ST, CF, LW, RW, LF و RF را در این لیست آورده‌ایم. 


بازی فیفا ۲۰- بهترین مهاجمان 


این مهاجمان در بازی FIFA 20 به طور خالص بیشترین امتیاز کلی را دارند و احتمالا نام اکثر آنان را قبلا شنیده‌اید اما برای آن که ایده‌ای کلی از بهترین‌های بهترین‌ها داشته باشیم، خوب است که آن‌ها را در لیست قرار دهیم. 

بهترین مهاجمانی که می‌توانید در حالت بازی career در بازی FIFA 20 خریداری کنید

در حالی که دارید تیم خود را برای مقابله با جهان می‌سازید، احتمالا واقع‌گرایانه نیست اگر مسی را از بارسلونا و یا کریستن رونالدو را از رویایش که بازی برای تیم  Piemonte Calcio است دور کنید. همچنین باید در نظر داشته باشید که بازیکنانی که در بالاترین سطح فوتبال جهانی قرار دارند دائما در حال حرکت به سمت پایان فوتبال حرفه‌ای هستند که برای یک خرید چند فصله مناسب نیست. 

در این لیست چند ایده برای خرید مهاجمانی برای انواع حالت‌های بازی career آورده‌ایم، چه این خرید با رئال مادرید باشد و چه با Macclesfield. سعی کردیم در این لیست تنها مهاجمانی را بیاوریم که می‌توانید در فصل اول بازی خریداری کنید، هیچکس دوست ندارد به دنبال بازیکنی بگردد و با پیام تکراری «قصد جابجایی ندارد» رو‌به‌رو شود. 

بزرگترین نامی که به این علت از لیست حذف شده است   نروژی ارلینگ برات هولاند(Erling Braut Haaland) است که تازه در همین تابستان به باشگاه Salzburg پیوسته است. 


این هم لیستی از بهترین مهاجمان نوک و کناری در بازی FIFA 20:

لروی زانه ( Leroy Sane) - سن ۲۳- ۶۱ میلیون پوند - باشگاه Man City

با آن‌که تنها بزرگترین باشگاه‌های جهان می‌توانند هزینه او را بپردازند، لروی زانه، مهاجمی که به دنبال مهاجرت از باشگاه خودش بود، در تابستان با باشگاه بایرن ارتباط برقرار کرد اما به علت مصدومیت تصمیم گرفت با باشگاه سیتی بماند. توانایی‌هایی زانه باعث می‌شود در تمام قسمت‌های خط حمله بتواند بازی کند و به قدری سرعت بالا و ضربات تمام کننده مناسبی دارد که در هر تیمی جایی برای او پیدا می‌شود. فکر می‌کنیم با توجه به قد ۱۸۲ سانتی و فیزیک بدنی مناسب، بتواند به راحتی در بازی FIFA 20 در میانه بازی کند.

عثمان دمبله (Ousmane Dembele)- سن ۲۲- ۴۲.۴ میلیون پوند - باشگاه Barcelona

باشگاه بارسلونا نمی‌تواند عثمان دمبله را مجبور کند از تخت خارج و سر تمرین حاضر شود، بنابراین واقع‌گرایانه است اگر از باشگاه خارج شود. مخصوصا که عموما گزارش شده او به عنوان بخشی از جریان معامله ناموفق نیمار (Neymar) پیشنهاد شده بود. ناسازگاری‌های دنیای واقعی او آن‌چنان در بازی FIFA 20 مرسوم نیستند بنابراین می‌توانید توقع مقادیر زیادی سرعت، بازی پر از حقه و توانایی‌های تکنیکی و در کنار آن فضای زیادی برای رشد این بازیکن در ازای پول خود داشته باشید.

تیمو ورنر (Timo Werner) - سن ۲۳- ۳۴.۵ میلیون پوند - باشگاه Leipzig

به عنوان یک مهاجم دیگر که مدت‌هاست به عنوان یک کاندید برای برداشتن قسمتی از بار از روی دوش لواندوفسکی مطرح است، تیمو ورنر یک شکارچی نوک حمله است که می‌تواند هر تیمی را تقویت کند. با آن‌که قدرت بدنی و پاس‌دهی او جزو بهترین‌ها نیست، ورنر با سرعت بالا و ضربات تمام کننده عالی این کاستی‌ها را به خوبی جبران می‌کند. 

میکل اویارسابال (Miker Oyarzabal) - سن ۲۲- ۳۱ میلیون پوند - باشگاه Sociedad

اویارسابال یک حمله کنار با استعداد و جوان است که بیش از سرعت خود، به توانایی‌های تکنیکی خود برای مشارکت در تهاجم از گوشه‌ها اتکا می‌کند. سقف پتانسیل ۸۹ او به معنای آن است که فضای زیادی برای رشد دارد و در همان ابتدا نیز آمار نهایی در قسمت بالایی دهه ۸۰ دارد. 

استیون برخواین (Steven Bergwijn) - سن ۲۱- ۳۰ میلیون پوند- باشگاه PSV

برخواین بسیار جوان، از همین زمان فوق‌العاده است. هر آن‌چه در ضربات نهایی کم دارد، در دریبل، سرعت و قدرت جبران می‌کند و دورنمایی عالی با یک تیم بزرگ را به همراه خود دارد. ذهنیت مهاجم او را تمرین دهید تا نتیجه نهایی او پیشرفت کند. 

لوتارو مارتینس (Lautaro Martinez) - سن ۲۲- ۲۷ میلیون پوند- تیم Inter

مهاجم آرژانتینی، لوتارو مارتینس بعد از آن‌که در فصل قبل تیم خود را به باشگاه San Siro تغییر داد، اکنون قابل خرید در اولین پنجره نقل و انتقالات است و این بهترین زمان برای خرید او نیز هست زیرا با گذشت زمان قیمت او دائم افزایش پیدا می‌کند. با آن‌که امتیاز پاس‌های کوتاه او که ۷۲ است و این اندکی کمتر از ایده‌آل است، مارتینس با امتیازی بالای ۸۰ در سرعت، چابکی، دریبل، ضربات تمام کننده، دقت ضربه سر، قدرت بدنی، پرش و جای‌گیری برتری خود را ثابت می‌کند. 

آلسان پلئا (Alassane Plea) - سن ۲۶- ۲۲ میلیون پوند- باشگاه Monchengladbach 

اگر به دنبال مهاجمی هستید که تکمیل شده است، می‌توانید آلسان پلئا را در نظر داشته باشید. او عموما با امتیازی حدود ۸۰ در سرعت، شوت، دریبل و قدرت بدنی بازیکن متعادلی است و با آن که سن او اندکی بیش از بقیه است، پلئا قبل از آن که رو به افول برود، حداقل پنج فصل تمام با قدرت بازی می‌کند. 

جاناتان دیوید (Jonathan David) - سن ۱۹- ۱۲.۵ میلیون پوند- باشگاه Genk

جاناتان دیوید، این نوجوان کانادایی که در نقش مهاجم میانی بازی می‌کند همه چیز دارد: سرعت، استقامت و ضربات تمام کننده، با آن که حتی ۲۰ سال نیز سن ندارد. با توجه به آن‌که تعداد زیادی از امتیاز‌های او از قبل در حال نزدیک شدن به ۸۰ هستند، قطعا هنگامی که رشد کرده و به امتیاز ۸۸ برسد نیز مفید خواهد بود و مطمئنا در یک لیگ دسته دو اروپایی یا لیگ پایین‌تر انگلیسی را به هم خواهد ریخت. 

پائودو (Puado) - سن ۲۱- ۷ میلیون پوند- باشگاه Espanyol

اولین انتخاب از میان انتخاب‌های ارزان ما،. با سرعتی حدود ۸۰ و تعداد زیادی امتیاز در میانه‌های دهه ۷۰  پائودو از لحاظ همه‌ فن حریف بودن شبیه به پلئا است. اما با توجه به پتانسیل ۸۵ او، هنوز جای زیادی برای رشد دارد. 

آدام هلوژک (Adam Hlozek) - سن ۱۷- ۳.۵ میلیون پوند- باشگاه Sparta Prague 

حال که صحبت از بازیکنان با پتانسیل رشد است، آدام هلوژک یک انتخاب ارزان دیگر است که می‌تواند رشد چشم‌گیری داشته باشد. مزیت اصلی انتخاب او در آن نهفته است که به عنوان یک بازیکن جوان قدرت بدنی بسیار بالایی دارد و به همین علت می‌تواند به عنوان بازیکن کناری و یا در میانه بازی‌ کند. 

میسن گرینوود (Mason Greenwood)- سن ۱۷- ۱.۶ میلیون پوند- باشگاه Man U

میسن گرینوود در این فصل و تحت مربیگری Ole دقایق قابل توجهی را در زمین سپری می‌کند و در بازی FIFA 20 نیز چشم‌اندازی طلایی دارد. برخلاف پروفایلش، می‌توان او را با قیمت کمی خرید و با سرعتی مناسب و پای غیر اصلی ۵ ستاره‌ای شروع به کار کرد. 

جاش سارجنت (Josh Sargent)- سن ۱۹- ۱.۶ میلیون پوند- باشگاه Bremen

سارجنت نیز مانند گینوود و تنها بدون پای غیر اصلی او، اندکی سرعت و مقادیر متعادلی از امتیازات دیگر دارد. برای نیمکت یک تیم ضعیف‌تر یا باشگاهی در دسته‌بندی پایین‌تر مناسب است. 

دنیلو سیکن (Danylo Sikan)- سن ۱۸- ۷۷۵ هزار پوند- تیم Shakhtar

هنگامی که بودجه کمی دارید باید خلاق باشید. سیکن، پتانسیل مناسب ۸۳ را داراست اما برای تبدیل او به یک بازیکن کیفیت بالا باید استقامت او را تمرین دهید. نقص دیگر او پای غیر تخصصی ۲ ستاره است اما با توجه به قیمتی که برای او پرداخت می‌کنید، سرعت و ضربات تمام کننده مناسبی ارائه می‌دهد. 

جانیس بگراوی (Yanis Begraoui)- سن ۱۸- ۴۵۰ هزار پوند- تیم Auxerre

با آن‌که امتیاز بسیار پایینی دارد، بگراوی به نسبت قیمتش امتیازات مثبت زیادی دارد. سرعتی در بازه ۷۰، استقامت، دریبل و ضربات تمام کننده متناسب و پای غیر فنی ۵ ستاره از جمله این امتیازات هستند. اگر مبلغ کمی برای خرج کردن دارید، انتخاب‌های بدتر از این بازیکن زیاد هستند. 


برچسب ها: FIFA 20
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.