تغییرات صورت گرفته در آخرین بروزرسانی بازی FIFA 20

تغییرات صورت گرفته در آخرین بروزرسانی بازی FIFA 20

محمدرضا عابدی محمدرضا عابدی
4 سال و 6 ماه و 8 روز پیش

کمپانی EA Sports یک پچ حیاتی برای بازی FIFA 20 منتشر کرده است که بهبود‌های با‌اهمیت زیادی برای حالت بازی Career Mode و موارد دیگری را شامل می‌شود.

حالت بازی Career Mode در هنگام انتشار وضعیت خوبی نداشت و باعث ترند شدن هشتگ FixCareerMode روی توییتر شد. به تازگی کمپانی EA Sports یک آپدیت برای نسخه رایانه‌های شخصی بازی FIFA 20 منتشر کرده و آپدیت‌های کنسول پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز به زودی منتشر می‌شوند. اطلاعات این پچ‌ها در وبسایت EA موجود است اما ارزش آن که به چند مورد دقت بیشتری کنیم را دارد. 

در حالت Career Mode این آپدیت به مشکل معروف چینش ترکیب ضعیف در موقعیت‌های نامناسب توسط تیم هوش مصنوعی حریف رسیدگی کرده است. همچنین چند باگ که بازی را دچار مشکل شدید می‌کردند، مانند آن که دو لیگ Champions League و Europa League نمی‌توانستند در یک فصل همزمان اتفاق بیفتند را حل کرده است. (نکته قابل توجه آن است که این تغییرات تنها برای سیو‌های جدید بازی تاثیر می‌گذارد و سیو‌های سابق بدون تغییر می‌مانند.) 

تغییرات دیگری که در حالت Career Mode انجام شده، بیشتر حول رفع‌باگ‌های بازی است (و نشان می‌دهد که وضعیت بازی در هنگام انتشار تا چه حد وخیم بوده است). 


سایر مشکلات پیشین و تغییرات ایجاد شده:

مدیرانی که با وجود داشتن نتیجه‌های بسیار خوب، گاهی اخراج می‌شدند.

رفع مشکلات مربوط به سوالات پرسیده شده در هنگام نشست‌های خبری. 

کاپ Carabao به اشتباه بعد از اتمام زمان اصلی بازی وارد زمان‌های اضافه می‌شد در حالی که باید مستقیم به ضربات پنالتی می‌رفت. 

نشانگری که مشخص می‌کند کدام تیم توسط بازیکن کنترل می‌شود گاهی خود به خود از صفحه ناپدید می‌شد. 

حل مشکلات مربوط به صلاحیت داشتن تیم‌ها برای سطح‌های مختلف لیگ قهرمانان UEFA و لیگ اروپا UEFA. 

انتقال‌هایی که هم شامل هزینه انتقال و هم شامل هزینه جابجایی بازیکن بودند در اخبار مرتبط با نقل و انتقالات به هزینه جابجایی بازیکن اشاره‌ای نمی‌کردند. 

خبر رسانی از طریق ایمیل هنگام دریافت عایدی حق رشد انجام نمی‌شد. (این مشکل صرفا با دریافت ایمیل وجود داشت و خود عایدی به تیم اضافه می‌شد.)

صفحه معاملات به درستی نمایانگر مقدار پول خرج شده برای هزینه حق رشد در راستای انتقال یکی از بازیکنان مناسب نبود و حالا این مشکل رفع شده است. 

شورتکات به اینباکس در روز‌های نشست‌های خبری به درستی نمایش داده نمی‌شد. 

بازیکنان جوان تازه ثبت نام شده بیش از حد درخواست بازی داده شدن داشتند. 

مشکلات متعدد مرتبط با بخش اخبار.

مشکلات متعدد مرتبط با متن که بر روی Liga 1 اثرگذار بود. 

اما این تغییرات حاصل از این پچ به همین جا خلاصه نمی‌شود. تغییرات اساسی برای حالت Ultimate Team بازی فیفا ۲۰نیز اتفاق افتاده است. حالت Legendary AI اکنون سخت‌تر شده است و ایراد‌های تناسب اندام نابود شده‌اند. از طرف گیم‌پلی نیز، بهبود‌هایی روی حرکات مهارتی، انیمیشن‌ها و دروازه‌بان‌ها صورت گرفته است. 

مقادیر زیادی از باگ‌ها در این پچ حل شده‌اند و هنوز یک ماه هم از آمدن بازی FIFA 20 نگذشته است. واضح است که کمپانی EA Sports تصمیم دارد به سرعت به مشکلات رسیدگی کند.

برچسب ها: FIFA 20
1 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.