چگونه در بازی Borderlands 3 به تبادل آیتم بپردازیم؟

چگونه در بازی Borderlands 3 به تبادل آیتم بپردازیم؟

پویا خسروی پویا خسروی
4 سال و 5 ماه و 14 روز پیش

خوشبختانه بازی Borderlands 3 به بازیکنان اجازه می‌‌دهد آیتم‌‌های مختلف مثل سلاح‌‌ها را به راحتی برای یکدیگر بفرستند حتی وقتی بازیکن دیگر آفلاین است. با ما همراه باشید تا چگونگی این کار را ببینید. در بازی Borderland 3 بازیکن‌ها می‌‌توانند یا به صورت آزادانه سلاح‌‌ها و آیتم‌‌هایی که می‌‌یابند را برای خود بردارند و یا به صورتی عادلانه آن‌‌ها را بین خود تقسیم کنند. مکانیزم اول تبادل اقلام را به یک ضرورت تبدیل می‌‌کند چرا که بازیکنان بعضی اوقات آیتم‌‌هایی را بر می‌دارند که به آن نیازی ندارند و در عوض آیتم مورد نیاز دست هم تیمیشان است. 

به اشتراک گذاشتن آیتم‌‌ها با هم تیمی‌‌ها همیشه در بازی‌‌های Borderlands امکان‌پذیر بوده است و نسخه سوم هم از ین قاعده مستثنا نیست ولی این عنوان با روش‌‌هایی متفاوت اجازه این کار را می‌‌دهد. مثلا بازیکن می‌‌تواند آیتم مورد نظرش را از راه دور برای هم تیمی‌‌اش پست کند یا به اصطلاح مِیل (Mail) کند. به خاطر بسپارید کاربرانی که می‌‌خواهند از این روش برای تبادل استفاده کنند باید از قبل همدیگر را در لیست دوستان داشته باشند.

دسترسی به صندوق پستی

اولین مرحله که کاربران باید انجام دهند دسترسی به منوی پست (Mail Menu) است. برای این کار تمام بازیکنان باید بازی را نگه دارند و به منوی مربوط به شبکه‌‌های اجتماعی (Social Menu) بروند. از آنجا می‌‌توان به تنظیمات پست (Mail option) و نمایش آیتم‌‌های دریافتی (Inbox) دسترسی یافت. نکته جذاب دیگر این است که دو بازیکن برای تبادل آیتم نیازی نیست که هم‌بازی و هم تیم باشند.

آیتم‌‌های دریافتی

وقتی که یک بازیکن به صندوق پستی خود دسترسی پیدا کرد به راحتی می‌‌تواند آیتم‌‌هایی که برایش ارسال شده است را ببیند. پیشنهاد می‌‌شود بازیکن‌ها گهگاه این بخش را چک کنند چرا که سازنده بازی، یعنی شرکت Gearbox تمامی جوایزش که به مناسبت‌‌های گوناگون ارسال می‌‌کند را از همین طریق می‌‌فرستد.


اگر هم در میانه بازی، دوستتان یکی از میلیاردها سلاح موجود در بازی را برایتان بفرستد، می‌‌توانید در صندوق پستی شاهد آن باشید و یا به سادگی پیغام دریافت یک پست را که در بالای صفحه ظاهر می‌‌شود را انتخاب کنید و آن را قبول کنید تا آیتم مورد نظر دریافت شود.

ارسال آیتم

در این بخش کاربران می‌‌توانند برای دوستانشان هر آیتمی که می‌‌خواهند را ارسال کنند. برای این‌‌کار وارد صفحه پستی یا mail screen شوید و در ایکس‌‌باکس دکمه X و در پلی‌‌استیشن مربع را فشار دهید. با این کار به صفحه دارایی‌‌هایتان یا همان inventory وارد می‌‌شوید که می‌‌توانید در آن با انتخاب آیتم مورد نظر آن را برای دوستانتان بفرستید.

پست کردن ساده‌‌ترین راه برای تبادل آیتم‌‌ها در بازی است چرا که بدون توجه به اینکه دوستتان در حال حاضر با شما در یک بازی مشترک قرار دارد یا نه، می‌‌توانید سلاح و دیگر آیتم‌‌ها را مبادله کنید. کاربران حتما به خاطر داشته باشند زمانی که یک سلاح را برای دوستتان ارسال کردید دیگر آن سلاح قابل ارسال نیست. پس مطمئن شوید سلاحی که به آن علاقه دارید را از دست ندهید.

برچسب ها: Borderlands 3
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.