گزارش: نام نسخه جدید Call of Duty مشخص شد

گزارش: نام نسخه جدید Call of Duty مشخص شد

مهتاب جهاندار مهتاب جهاندار
4 سال و 10 ماه و 29 روز پیش

اکتیویژن هر سال با همکاری یکی از استودیوهای سه گانه سازنده Call of Duty، نسخه جدید این فرنچایز پرطرفدار را منتشر می‌کند. این شرکت، برای سال ۲۰۱۹ نیز تصمیم دارد پس از مدت‌ها انتظار، نسخه جدید سری Modern Warfare را رونمایی کند. عنوانی که بی‌شک می‌تواند مورد توجه قرار گرفته و فروشی بالاتر از قبل هم به دنبال داشته باشد.

براساس آخرین گزارش‌ها، بازی جدید Call of Duty تحت عنوان Call of Duty: Modern Warfare معرفی خواهد شد و قرار نیست با نام Call of Duty: Modern Warfare 4 رونمایی شود.وب‌سایت یوروگیمر و جیسون شریر( (Jason Schreier از وب‌سایت کوتاکو نیز این خبر را از منابع خود بدست آورده‌اند.

ساخت بازی جدید اکتیویژن از سری COD توسط استودیو Infinity Ward در حال انجام است. از آنجایی که قرار نیست عنوان Modern Warfare 4 برای نسخه جدید در نظر گرفته شود، احتمالا بازی داستانی متفاوت از نسخه‌های سری Modern Warfare خواهد داشت.

شرکت اکتیویژن معمولا هر سال Call of Duty را در ماه می معرفی می‌کند و برای سال جاری نیز این اتفاق احتمالا در 30 می خواهد افتاد. به هر حال، تا به انی لحظه جزییات زیادی در دسترس نیست و نمی‌توان به شایعات بی‌اساس نیز پرداخت.


برچسب ها: Call of Duty
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.