شایعه: تاریخ عرضه حالت بتل رویال بازی Call of Duty: Modern Warfare مشخص شد

شایعه: تاریخ عرضه حالت بتل رویال بازی Call of Duty: Modern Warfare مشخص شد

محمد مهدی مبارکی محمد مهدی مبارکی
4 سال و 2 ماه و 4 روز پیش

این روز‌ها شایعات زیادی پیرامون حالت بتل رویال بازی Call of Duty: Modern Warfare به گوش می‌رسد. از جدیدترین آن‌ها می‌توان به تاریخ دردسترس قرار گرفتن این حالت اشاره کرده است.

طبق گزارش منتشر شده از سوی وب‌سایت Video Game Chronicle، حالت بتل رویال بازی Call of Duty: Modern Warfare با نام Call of Duty Warzone شناخته خواهد شد و در تاریخ ۱۰ مارس (‌20 اسفند) دردسترس قرار می‌گیرد. اما در سوی مقابل، اکتویویژن با توجه به انتشار اخبار و اطلاعات فراوان از این حالت همچنان از تایید و عرضه نمایش رسمی از آن خودداری می‌کند.

 

این منبع در ادامه آورده است که حالت Warzone برای تمام دارندگان بازیCall of Duty: Modern Warfare در دسترس قرار خواهد گرفت و به فهرست حالت‌های بازی اضافه خواهد شد. همچنین اکتیویژن به دنبال عرضه نسخه‌ای جداگانه از این حالت است که به نظر به صورت رایگان منتشر خواهد شد. این نسخه همچنین از گزینه ارتقاء به نسخه کامل بازی نیز بهره می‌برد.

 

در این گزارش آورده شده است که تبلیغات این بخش از هفته جاری آغاز خواهد شد و استودیو بازیسازی به زودی اقدام به انتشار تصاویر و اطلاعات رسمی از این بخش خواهد کرد.

 

همچنین شایعاتی پیرامون ساخت فیلم Call of Duty نیز به گوش می‌رسد که به نظر می‌رسد اکتیویژن تمایلی به در الویت قرار دادن آن ندارد.

شایان ذکر است که طبق شایعات، اکتیویژن دارندگان بازی Call of Duty: Mobile که روی گوشی‌های هوشمند منتشر شد را فراموش نکرده و به دنبال عرضه برخی از محتویات حالت Warzone روی این بازی است.

 

 

اکتیویژن اخیرا در گزارش مالی خود از عرضه نسخه جدید بازی Call of Duty برای سال میلادی جاری خبر داد. به طور حتم این نسخه برای کنسول‌های نسل نهمی منتشر خواهد شد و جزو عناوین زمان عرضه آن‌ها خواهد بود. 

برچسب ها: Call of Duty: Modern Warfare
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.