لیست بازی های محبوب سال ۲۰۱۹ میلادی سرویس PSN منتشر شد

لیست بازی های محبوب سال ۲۰۱۹ میلادی سرویس PSN منتشر شد

محمد مهدی مبارکی محمد مهدی مبارکی
4 سال و 2 ماه و 16 روز پیش

سونی به مناسبت پایان یافتن سال میلادی ۲۰۱۹، لیستی از بازی‌ها و محتویاتی که توانستند در بخش‌های مختلف بیشترین دانلود را از طریق سرویس PlayStation Network بدست بیاورند؛ منتشر کرده است. این لیست می‌تواند اطلاعات جدیدی را در اختیار تحلیلگران این صنعت قرار دهد.


بازی‌هایی مانند بازی Call of Duty Modern Warfare، بازی Beat Saber، بازی Apex Legends و بازی Fortnite در صدر بخش‌های مختلف این لیست حضور دارند. اما نکته جالب درباره این لیست، حضور بازی Days Gone، آخرین اثر استودیو Sony Bend، جزو ۱۰ بازی سال ۲۰۱۹ میلادی است. اثری که با توجه به نقد و بررسی‌ها و تحلیل‌ منتقدین، به هیچ وجه انتظار حضور آن در این لیست نمی‌رفت.

در این لیست نام آثار دیگری نیز به چشم می‌خورد. به عنوان مثال بازی GTA V همچنان پس از گذشت هفت سال از عرضه، جزو پنج بازی برتر این لیست است. حضور دو نسخه از مجموعه بازی NBA 2K نیز جالب است. به طور حتم اگر رقیبی شایسته برای شبیه ساز بستکتبال استودیو 2K Games پیدا شود؛ رقابت در این بخش جذاب‌تر خواهد شد.

از دیگر نکات جالب می‌توان به صدرنشینی بازی Apex Legends در قسمت بازی‌های محبوب رایگان اشاره کرد. رده‌ای که پیش از این در اختیار بازی Fortnite بود. البته بازی Fortnite اکثر رده‌های لیست بسته‌های الحاقی و گسترش دهنده‌های بازی‌های ویدئویی را تصرف کرده است.

0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.