ویدیو: مقایسه گرافیکی بازی Death Stranding روی PS4 و PS4 Pro

ویدیو: مقایسه گرافیکی بازی Death Stranding روی PS4 و PS4 Pro

محمد مهدی مبارکی محمد مهدی مبارکی
4 سال و 5 ماه و 22 روز پیش

بازی Death Stranding جدیدترین ساخته هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) است که به زودی به صورت انحصاری زمانی برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. هیدئو کوجیما به صورت رسمی تایید کرده است که این بازی در آینده برای رایانه شخصی نیز منتشر خواهد شد. 

نقدهای متفاوتی از بازی Death Stranding منتشر شده است. به نحوی که می‌توان گفت نیمی از منتقدان به هیچ وجه از این بازی راضی نبودند و نیمی دیگر نیز به ستایش جدیدترین ساخته کوجیما پرداختند. در میان تمام بررسی‌ها می‌توان یک نکته را به وضوح یافت و آن هم داستان جالب بازی است. بازی بیشتر از آن چیزی که فکرش را می‌کنید شبیه به آثار سینمایی ساخته شده است. البته این موضوع دور از ذهن نبود؛ زیرا بار‌ها علاقه کوجیما به آثار سینمایی و در کل روایت سینمایی در بازی‌هایش لمس شده است. 

اما می‌توان گفت که به طور حتم بازی Death Stranding یک تجربه لذت بخش و خاطره‌ساز خواهد بود که به هر گیمری تجربه آن پیشنهاد می‌شود.

در ادامه ویدئویی از مقایسه گرافیکی بازی Death Stranding روی PS4 و PS4 Pro پرو تهیه شده است که در آن می‌توان به تفاوت این دو نسخه بیشتر پی برد:

بازی Death Stranding  در تاریخ هشت نوامبر (۱۶ آبان) به صورت انحصاری زمانی برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود. همچنین کوجیما قول عرضه بازی در تابستان ۲۰۲۰ میلادی روی رایانه شخصی داده است.

برچسب ها: Death Stranding
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.