بازی Dying Light 2 تاخیر خورد

بازی Dying Light 2 تاخیر خورد

ایلیا امینی ایلیا امینی
4 سال و 3 ماه و 1 روز پیش

استودیو سازنده بازی Dying Light 2 یعنی Techland ساعاتی قبل به‌صورت رسمی اعلام کرد که بازی Dying Light 2 با تاخیر مواجه شده است و این بازی در تاریخ اعلام شده قبلی منتشر نخواهد شد. این بازی که در سبک اول شخص و بقا توسعه یافته است، در ابتدا قرار بود تا در بهار سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شود. هم‌چنین اعلام شده است که تاریخ انتشار دقیقی در حال حاضر برای این بازی درنظر گرفته نشده و استودیو سازنده بازی قصد دارد تا در مدت زمان مورد نیاز به اتمام مراحل توسعه این بازی بپردازد.

در پستی که استودیو Techland در صفحه توییتری خود منتشر کرده است، متنی از سوی رییس هیئت مدیر این استودیو یعنی پاول مارکوکا (Paweł Marchewka) منتشر شده است که در آن آمده است:« ما در ابتدا این هدف را داشتیم که بتوانیم بازی Dying Light 2 را در بهار سال ۲۰۲۰ منتشر کنیم، اما متاسفانه ما به زمان بیشتری برای توسعه این بازی برای رسیدن به اهداف خود نیاز داریم. ما در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتر و جامع‌تری را نسبت به این اتفاق پیش‌آمده به مخاطبان خود ارائه خواهیم داد.»

بازی Dying Light 2 هیچ‌گاه از زمان معرفی خود تاریخ انتشار دقیقی نداشته است، اما همان‌طور که انتظار می‌رفت بهار سال ۲۰۲۰ برای انتشار این بازی مدت زمان نزدیکی بود ولی این استودیو نتوانست تا مراحل توسعه این بازی را سر زمان تعیین شده به پایان برساند. آن‌گونه که مشخص است بعد از انتشار این بیانیه از سوی استودیو Techland حال اعضای این استودیو قادر خواهند بود تا از زیر فشار غیرقابل تحملی که قرار داشتند رهایی پیدا کنند و کمی آزادانه‌تر به توسعه بازی مورد انتظار Dying Light 2 بپردازند. زیرا همان‌طور که در تریلرهای زمان معرفی این بازی نیز مشخص بود، بازی Dying Light 2 قرار است تا عظیم‌ترین و جاه‌طلبانه‌ترین پروژه این استودیو تا به امروز باشد، و به‌نظر می‌رسد همین موضوع باعث شده است تا این بازی با تاخیر مواجه شود.

اما در انتها بازی Dying Light 2 تنها بازی تاخیر خورده اخیر به‌شمار نمی‌رود، بلکه در هفته‌ای که گذشت ما شاهد تاخیر خوردن چهار عنوان شاخص و عظیم دیگر نظیر Final Fantasy 7 Remake, Iron Man VR, Marvel's Avengers و Cyberpunk 2077 بوده‌ایم، که هرکدام قرار است حداقل با چندین ماه تاخیر نسبت به تاریخ اولیه انتشار خود به بازار عرضه شوند.


برچسب ها: Dying Light 2
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.