بازی PES 2020 Lite  به صورت رایگان منتشر شد

بازی PES 2020 Lite به صورت رایگان منتشر شد

ایلیا امینی ایلیا امینی
4 سال و 4 ماه و 17 روز پیش

شرکت کونامی اعلام کرده است که یک نسخه تماما رایگان از بازی PES 2020 هم‌اکنون روی کنسول‌های نسل هشتمی و رایانه‌های شخصی قابل دانلود است و همه مخاطبان می‌توانند از این بازی استفاده کنند. 

در اعلامیه‌ای که کونامی به مناسبت انتشار این نسخه از بازی در سایت خود منتشر کرده است آمده که بازی PES 2020 LITE تماما همان تجربه اصلی بازی از لحاظ گیم‌پلی و جلوه‌های بصری به‌شمار می‌آید، و هدف از عرضه بازی این است که آن‌ دسته از مخاطبانی که تاکنون موفق به تجربه این عنوان نشده‌اند بتوانند نهایت استفاده را ببرند و خود را وارد دنیای بی‌کران این بازی بکنند.

بازی PES 2020 LITE تلاش کرده است تا تمامی باشگاه‌های سرشناس و پرطرفدار را در این نسخه از بازی گردآوری کند و شما با دانلود این بازی می‌توانید به باشگاه‌هایی نظیر بارسلونا، منچستر یونایتد، بایرن‌مونیخ و یوونتوس دسترسی داشته باشید.

بازیکنان علاوه بر امکان استفاده از بخش myClub همچنین می‌توانند به‌صورت آنلاین نیز با یکدیگر به‌رقابت بپردازند، اما حریف شما حتما می‌بایست نسخه کاملی از این بازی را در اختیار داشته باشد. بازیکنان همچنین می‌توانند از چالش‌ها و رویداد‌هایی که به‌صورت هفتگی و ماهانه در این بازی اضافه می‌شوند شرکت کنند و جوایزی را نیز بدست بیاورند.

علاوه بر اینها دارندگان بازی PES 2020 LITE می‌توانند به‌صورت محلی و یا آفلاین نیز به‌تجربه بازی بپردازند و در تورنومنت‌های مختلف که در بخش eFootball.Open برگزار می‌شود نیز شرکت کنند. در ادامه لیستی خلاصه‌وار از تمامی امکانات این بازی ارائه خواهد شد.


در وضعیت آفلاین

بخش‌های قابل بازی:

Local Match

Co-op Match

Training Mode

Edit Mode

اسامی باشگاه‌های حاضر در این نسخه از بازی:

FC Barcelona

Manchester United

FC Bayern

 Juventus

Arsenal

Palmeiras

Flamengo

São Paulo

Corinthians

Vasco da Gama

Boca Juniors

River Plate

Colo-Colo

تمامی این باشگاه‌ها در حالت آفلاین نیز قابل دسترس خواهند بود.

استادیوم‌ها:

 Allianz Arena - FC Bayern

Allianz Parque - Palmeiras

Neu Sonne Arena

در وضعیت آنلاین

بخش‌های قابل بازی:

 myClub

Matchday

 eFootball - requires registration via PS Plus or Xbox Live Gold for console users

eFootball PRACTICE 1v1

eFootball PRACTICE CO-OP


بازی PES 2020 LITE را هم‌اکنون می‌توانید در پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی دانلود و بازی کنید.


برچسب ها: PES 2020
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.