بوندسلیگا دقیق تر و کامل تر از همیشه در بازی FIFA 20+ فهرست ورزشگاه ها

بوندسلیگا دقیق تر و کامل تر از همیشه در بازی FIFA 20+ فهرست ورزشگاه ها

یاشار فتحعلی زاده یاشار فتحعلی زاده
4 سال و 8 ماه و 7 روز پیش

به نظر می‌رسد که نبرد بین بازی‌های ویدیویی فوتبال نه‌تنها تمام نمی‌شود، بلکه با عرضه هر نسخه شاهد شدیدتر شدن رقابت نیز هستیم. علاوه بر اینکه دو شرکت سازنده سری بازی FIFA و سری بازی PES به دنبال هرچه واقعی‌تر شدن عناوین جدید از این دو سری هستند، بلکه رقابتی نیز برای به انحصار گرفتن حق امتیاز استفاده از تیم‌ها، باشگاه‌ها، چهره بازیکنان، لباس مسابقات و مسابقات وجود دارد.
در جریان انتشار اخباری مبنی بر اینکه کونامی حق امتیاز استفاده از مسابقات UEFA EURO 2020 را برای بازی eFootball PES 2020 در اختیار گرفته است، گزارشی منتشر شده مبنی بر اینکه شرکت EA جزییات کامل بوندسلیگای آلمان را به بازی FIFA 20 اضافه می‌کند. این جزییات شامل چهره دقیق ۱۸۰ بازیکن تیم‌های هر دو لیگ مطرح آلمانی و نمای کامل ۱۳ استادیوم آن می‌شود.




چنین اقداماتی از بازی FIFA 15 با پوشش کامل لیگ برتر انگلستان شروع شد و در بازی FIFA 19 نیز شاهد پوشش کامل لالیگای اسپانیا بودیم. در نسخه جدید این سری نیز هردو لیگ مطرح آلمان که شامل ۳۶ تیم می‌شوند، پوشش داده خواهد شد و جزییات بیشتری از آن‌ها در بازی گنجانده می‌شود.
با وجود اینکه شرکت EA هنوز لیستی از تغییرات صورت گرفته را منتشر نکرده است، اما می‌توان در ویدیوهای منتشر شده در نمایشگاه Gamescom بازیکنانی مانند اسون اولریش و یان فیت آرپ از بایرن مونیخ، لوکاس هرادکی، کوین فولاند، لئون بیلی، جاناتان تاه و رومن بورکی از بایر لورکوزن، توماس دلینی و اکسل ویتسل از بروسیا دورتموند را به چهره دقیقشان مشاهده کرد.
چندی پیش اکسل ویتسل بازیکن تیم بروسیا دورتموند در صفحه اجتماعی خود به عدم همخوانی چهره‌اش با نسخه موجود در بازی فیفا ۲۰ اشاره کرده و به شوخی از سازندگان بازی درخواست کرد تا چهره شخصیت‌اش در بازی را به واقعیت نزدیک‌تر کنند.




در ادامه نگاهی به استادیوم‌های اضافه شده به بازی خواهیم انداخت:
ورزشگاه بای‌آرنا (بایر لورکوزن)
ورزشگاه کومرتسبانک آرنا (اینتراخت فرانکفورت)
ورزشگاه دوسلدورف آرنا (دوسلدورف)
ورزشگاه HDI آرنا (هانوفر 96)
ورزشگاه فرانکن (باشگاه فوتبال نورنبرگ)
ورزشگاه مرسدس بنز آرنا (باشگاه فوتبال اشتوتگارت)
ورزشگاه اپل آرنا (ماینتس 05)
ورزشگاه راین نکر آرنا (هافنهایم)
ورزشگاه ردبول آرنا (لایپزیگ)
ورزشگاه راین انرژی (باشگاه فوتبال کلن)
ورزشگاه فولکس‌واگن آرنا (وولفسبورگ)
ورزشگاه وزراشتادیون (باشگاه فوتبال وردر برمن)
ورزشگاه WWK آرنا (باشگاه فوتبال آوگسبورگ)

برچسب ها: FIFA 20
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.