حالت Split-screen به بازی Fortnite اضافه خواهد شد

حالت Split-screen به بازی Fortnite اضافه خواهد شد

سیاوش اسدی سیاوش اسدی
4 سال و 3 ماه و 18 روز پیش

بازی Fortnite یکی از جذاب‌ترین بازی‌ها در کنار دوستان است. در بروزرسانی اخیر، امکان split-screen به بازیکنان پلی‌استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان در حالت‌های دو نفره یا چند نفره اضافه خواهد شد.

حالت Split-screen یکی از پرتقاضاترین حالت‌هایی بود که بازیکنان بازی Fortnite، در مدت طولانی منتظر آن بودند. اما عملی کردن این کار از آن چیزی که بازیکنان تصورش را می‌کنند سخت‌تر است. زیرا که کنسول باید دو بار جهان بازی را ارائه دهد، در حالی که باید عملکرد کنسول پایدار بماند و بازی قابل اجرا باشد.

در بروزرسانی 30.11، نسخه اولیه این قابلیت منتشر خواهد شد و به گفته Epic Games، عملکرد آن در آینده بهبود خواهد یافت. با وجود اینکه احتمالا باگ‌‎هایی در این حالت مشاهده خواهد شد، Epic Games از کاربران می‌خواهد از طریق بازی، باگ‌ها را گزارش دهند.

همچنین بروزرسانی 30.11 امکان پیدا کردن آیتم‌های بازی را از طریق Party Hub اپلیکیشن موبایل Fortnite به کاربران می‌دهد. علاوه بر این‌ها، تعداد هدیه‌هایی که بازیکنان در روز می‌توانستند به دوستان خود دهند، از سه هدیه در روز، به پنج هدیه افزایش پیدا کرده است. نشان‌گر تعداد گلوله نیز تغییری به خود دیده است و اکنون تعداد تیر به شکل عدد به نمایش در خواهد آمد.


برچسب ها: Fortnite
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.