استودیو Counterplay تایید کرد که تریلر گیم پلی بازی Godfall قدیمی‌ است

استودیو Counterplay تایید کرد که تریلر گیم پلی بازی Godfall قدیمی‌ است

نیما دبیریان نیما دبیریان
4 سال و 2 ماه و 29 روز پیش

به گفته استودیو Counterplay Games تریلر گیم پلی بازی Godfall که در هفته اخیر در فضای مجازی منتشر شده، مربوط به یک سال گذشته است. اگر کیفیت بازی در سال گذشته در این حد بوده، کیفیت کنونی آن احتمالا بسیار رضایت بخش خواهد بود.

بیانیه در مورد تریلر Godfall

بیانیه استودیو Counterplay Games در این رابطه در توییتر:

«سلام! این تریلر که در فضای مجازی منتشر شده مربوط به ارائه‌ای داخلی در سال گذشته بود و روی PC ضبط شده است. از استقبال شما بسیار خوشحالیم و امیدواریم به زودی تصاویر بیشتری از بازی به شما نشان دهیم. منتظر خبرها و جزئیات بیشتری باشید.»

بازی Godfall در طی جشنواره Game Awards 2019 معرفی شد و قرار است در تعطیلات پایان سال 2020 برای PC و PS5 منتشر شود.  استودیو Counterplay Games گفته که تکنولوژی SSD کنسول PS5 با سرعت لود بسیار بالا نقش بزرگی در اجرای این بازی خواهد داشت.

هارد SSD بسیار قدرتمند پلی استیشن 5 سطح بالاتری از جزئیات و اجرای بی نقص دنیای بازی را فراهم کرده است. مبارزه بازی بسیار متحرک است و سیستم Adaptive Trigger کنترلر جدید کنسول نیز مبارزه‌های هیجان‌انگیزتری را ممکن می‌کند.

بازی در سبک Looter-Slasher معرفی شده که انتظار می‌رود شبیه به بازی Destiny باشد. هر چند به جای سلاح‌های گرم و مدرن از شمشیر استفاده خواهید کرد. با درز این ویدیو در فضای مجازی، به نظر می‌رسد بازی از لحاظ بصری کیفیت بسیار خوبی خواهد داشت.

سونی کنسول PS5 را در تعطیلات ۲۰۲۰ روانه بازار خواهد کرد و به نظر می‌رسد بازی Godfall در هنگام انتشار این کنسول را همراهی خواهد کرد. سیستم نسل بعد پلی‌استیشن ویژگی‌های بسیاری را پشتیبانی می‌کند. از جمله پشتیبانی از بازی‌های PS4، تکنولوژی SSD که به آن اشاره کردیم و پشتیبانی از رزولوشن 8K.

 
برچسب ها: Godfall
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.