راک استار به توسعه بازی GTA 6 اذعان کرد؟

راک استار به توسعه بازی GTA 6 اذعان کرد؟

ایلیا امینی ایلیا امینی
4 سال و 3 ماه پیش

شعبه Rockstar North که در کشور انگلستان واقع شده است، در آخرین اظهارنامه مالیاتی خود به دستگاه‌های قضایی این کشور، آن‌طور که مشخص است به در دست ساخت بودن بازی مورد انتظار GTA 6 اعتراف کرده است.

با توجه به مقاله منتشر شده در سایت TaxWatch UK، شعبه استودیو راک استار در کشور انگلستان، در گزارش مالیاتی خود به سازمان برنامه و بودجه این کشور، اظهار داشته است که بودجه زیادی را برای توسعه یک بازی در خلال سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ اختصاص داده است و همین موضوع باعث شده است تا این شرکت مجبور به پرداخت مالیات هنگفتی به کشور انگلستان شود. در ادامه این گزارش آمده است که تا به این لحظه این پروژه به اتمام نرسیده است و احتمال دارد تا چندین سال آینده نیز ادامه پیدا کند. هم‌چنین در توضیحات این پروژه آمده است که این عنوان قرار است بازتاب دهنده فرهنگ و تاریخ کشور انگلستان و زبان رسمی این کشور به‌صورت جامع و کامل باشد. قابل ذکر است که در قانون پرداخت‌های مالیاتی برای توسعه محتوای مخصوص سرگرمی در کشور انگلستان درج شده است که اگر این محتوا نشان دهنده زبان رسمی، ارزش‌ها و تاریخ غنی کشور انگستان  باشد، ناشر اثر می‌تواند از تخفیف‌های متنوعی در زمینه مالیات بهره‌مند شود.

اما نکته جالب این است که، در ماه‌های گذشته اخبار ضد و نقیضی از سوی منابع موثقی در استودیو‌ راک استار منتشر شده بود که نشان می‌داد بازی جدید این شرکت قرار است تا رنگ و بویی تاریخی داشته باشد و هم‌چنین آمده بود که در این بازی بازیکنان قادر خواهند بود تا به وسیله سلاح‌های سرد نظیر شمشیر نیز به نبرد بپردازند. هم‌چنین در ادامه اخبار نیز آمده بود که صاحب استودیوهای راک استار یعنی شرکت Take-Two در ماه‌های اخیر فشار زیادی را به استودیوهای راک استار برای توسعه عناوین بیشتر وارد کرده است.

به‌هر حال با توجه به نزدیک شدن به زمان عرضه کنسول‌های نسل نهمی پلی‌استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس، انتظار می‌رود که استودیو راک استار نیز برنامه‌های ویژه‌ای برای آغاز این نسل تدارک دیده باشد و همان‌طور که این اظهارنامه تایید می‌کند، به‌نظر می‌آید که این استودیو از سال ۲۰۱۸ مشغول توسعه یک عنوان عظیم و جاه‌طلبانه برای این کنسول‌ها است.


برچسب ها: GTA 6
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.