از طرح احتمالی کنترلر پلی استیشن 5 رونمایی شد

از طرح احتمالی کنترلر پلی استیشن 5 رونمایی شد

ایلیا امینی ایلیا امینی
4 سال و 4 ماه و 9 روز پیش

سایت LetsGoDigitsl در گذشته توانسته است بر اساس کیت توسعه کنسول‌های مختلف، طرح احتمالی این دستگاه‌ها را طراحی کند، و در آخرین طرح پیشنهادی، این سایت تصمیم گرفته است تا با کندوکاو از عکس‌ها و نقشه‌های اولیه کنترلر پلی‌استیشن 5، رندری از این کنترلر تهیه کند.

در طراحی این کنترلر این سایت مبنای خود را بر پتنت‌ها و عکس‌هایی قرار داده است که در روزها و ماه‌های گذشته به بیرون درز کرده بودند. در آخرین پتنت لو رفته در هفته گذشته، سونی اطلاعات و سرنخ‌هایی را از قابلیت جدید این کنترلر افشا کرده بود. به‌صورتی که در پلی‌استیشن 5 کاربران می‌توانند با در دست داشتن یک کنترلر، از راه دور به سرورهای پلی‌استیشن متصل شوند و از دسته‌های دیگر استفاده کنند، تقریبا همان امکانی که در کنسول نسل حاضر سونی وجود دارد و Share Play نام دارد. اما این ویژگی جدید یک فرق بزرگ با قابلیت استفاده شده در پلی‌استیشن 4 دارد، و آن وجود یک سرور ابری برای اتصال چند کاربر به کنترلر است.



در طراحی جدید کنترلر Dualshock 5، دکمه‌ها می‌توانند کاربری‌های جدید و مشترکی داشته باشند و در عین حال که وظایف قدیمی خود را انجام می‌دهند، می‌توانند با فشردن چند دکمه ترکیبی، کاربری جدیدی را به این کنترلر اضافه کنند. با این حال که هنوز هیچ اطلاعات رسمی در مورد ویژگی‌های این کنترلر به رسانه‌ها منتقل نشده است اما سایت LetsGoDigital توانسته است طرحی خلاقانه و به‌نظر منطقی از این کنترلر ارائه کند.


برچسب ها: پلی استیشن 5
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.