هیدئو کوجیما از آغاز پروژه جدیدش خبر داد

هیدئو کوجیما از آغاز پروژه جدیدش خبر داد

سیاوش اسدی سیاوش اسدی
4 سال و 4 ماه و 25 روز پیش

هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) کارگردان شناخته‌شده صنعت بازی، پس از عرضه بازی Death Stranding مدتی را به استراحت گذراند اما به تازگی در توییتی از آغاز کار خود روی پروژه جدیدی اشاره کرده است. به گفته کوجیما زمانی که کسی در دفترش حضور نداشته، او به طرح بعدی خود فکر کرده است. همچنین در توییت خود عکسی را پیوست کرد که روی میزش لپ‌تاپ و ماسک نورمن ریداس (Norman Reedus) و وسایل دیگری مشاهده می‌شود.

پس از انتشار این توییت، خیلی‌ها به دنبال نشانه‌ها و سرنخ‌هایی از اثر بعدی او می‌گردند ولی به نظر نمی‌رسد چیزی اشاره مستقیم به پروژه جدید کوجیما داشته باشد.

پیش‌تر کوجیما درباره ساخت بازی Death Stranding 2 با نورمن ریداس اشاره کرد و گفت که برای ساخت آن، از صفر شروع خواهد کرد. هرچند که این حرف او شفافیت زیادی نداشت و ممکن است صرفا به این معنا باشد که بازی جدید در همان جهان ولی با شخصیت‌های جدید و در داستان متفاوت در جریان باشد.

کوجیما در سال ۲۰۱۷ نیز به این موضوع اشاره کرد که علاقه‌ای به ساخت بازی ترسناک ندارد، چون به راحتی می‌ترسد. او در توضیحاتش به IGN گفت که دائما در حال خیال‌پردازی و ساخت شرایط وحشتناک است که در نهایت باعث می‌شود او در خواب‌هایش کابوس ببیند و به این دلیل سراغ ساخت بازی ترسناک نمی‌رود.

همچنین ممکن است که او یک پروژه کاملا جدید را امتحان کند. بازی Death Stranding بیشتر از هر چیزی به ما نشان داد که کوجیما به امتحان کردن ایده‌های جدید در بازی‌ها علاقه‌مند است.

پروژه بعدی کوجیما هرچه که باشد، زمان زیادی تا آن باقی مانده است. آخرین بازی او، Death Stranding مدتی پیش برای پلی‌استیشن 4 عرضه شد و در آینده برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه خواهد شد.


0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.