چگونه از Buddy Pass برای تجربه بازی Wolfenstein: Youngblood  با دوست خود استفاده کنیم؟

چگونه از Buddy Pass برای تجربه بازی Wolfenstein: Youngblood با دوست خود استفاده کنیم؟

محمد مهدی مبارکی محمد مهدی مبارکی
4 سال و 8 ماه و 27 روز پیش

مجموعه بازی Wolfenstein را می‌توان یکی از آن مجموعه‌های کاربلد و جنون آور در سبک تیراندازی اول شخص دانست. مجموعه‌ای که حول شخصیتی به نام ویلیام بی.جی. بلازکویچ (William B.J. Blazkowizc) می‌چرخد و به مبارزه وی با نازی‌ها می‌پردازد. اما در ۲۷ مارچ، شاهد انتشار تریلری از بازی Wolfenstein: Youngblood بودیم که دیگر خبری از بلازکویچ در آن نبود. به جای آن دختران دو قلوی وی به بازیکنان و طرفداران این مجموعه معرفی شدند. اما این بازی شاهد اضافه شدن یک ویژگی اساسی و تاریخی دیگر نیز بوده است و آن هم بخش کو-آپ (Co-Op) بازی است. همچنین بازی در دو نسخه منتشر می‌شود. یکی از نسخه‌ها، همان نسخه معمولی و همیشگی است که بین خرده فروشان عرضه می‌شود؛ اما نسخه دیگری Deluxe Edition نام دارد که ویژگی جدیدی به نام Buddy Pass را یدک می‌کشد. اما چگونه می‌توان از Buddy Pass در بازی Wolfenstein: Youngblood بهره برد؟

اطلاعات کمی از ویژگی Buddy Pass توسط تریلر‌های بازی منتشر شده است. با این حال بازی ۲۶ جولای عرضه خواهد شد و با همین اطلاعات کم، نکات مهمی از بخش کو-آپ (Co-Op) بازی بدست آمده است.


 Buddy Pass بازی Wolfenstein: Youngblood دقیقا چگونه کار می‌کند؟

Buddy Pass این امکان را به بازیکنان می‌دهد که با یکدیگر  به تجربه خط داستان بازی پردازند. به این صورت که بازیکنان در نقش دختران دو قلوی  بلازکویچ، یعنی سوفیا (Sophia) و جسیکا (Jessica)‌ قرار می‌گیرند. این برای اولین بار است که در مجموعه Wolfenstein، امکان کنترل شخصیت‌ زن وجود دارد. البته هنوز چیز زیادی از قابلیت‌های جسیکا و سوفیا نمی‌دانیم، اما چیزی که از تریلر‌ها واضح است، این دو توانایی‌های جذابی برای مبارزه دارند؛ به خصوص زمانی که از هر دو آن‌ها به صورت کو-آپ (Co-Op)  استفاده کنید.


چگونه می‌توان Buddy Pass را تهیه کنید؟

Buddy Pass برای کسانی که نسخه Deluxe Edition را خریداری کرده‌اند در دسترس قرار می‌گیرد. این افراد می‌توانند به صورت دو نفره به تجربه بازی به همراه دوستانشان بپردازند. البته این حالت در صورتی که هر دو بازیکن به صورت همزمان به تجربه بازی بپردازند؛ فعال خواهد شد. اما شخص دوم بتواند تمام بازی را به صورت رایگان تجربه کند، حتی زمانی که صاحب نسخه Deluxe به مشغول بازی کردن باشد.

با استفاده از این امکان می‌توانید تجربه بازی خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. به هر حال، تنها یک بازیکن می‌تواند به بازی کسی که نسخه Deluxe را دارد منتقل شود.


هزینه Buddy Pass چقدر است؟

Buddy pass به همراه نسخه Deluxe Edition  با قیمت ۴۰ دلار درسترس قرار می‌گیرد. همچنین می‌توانید نسخه معمولی بازی را به قیمت ۳۰ دلار خریداری کنید و کمی بعدتر با خرید جداگانه این ویژگی و پرداخت ۱۰ دلار از بازی کردن با دوستانتان لذت ببرید.

به طور خلاصه، اگر قصد تجربه جدیدترین نسخه مجموعه Wolfenstein را دارید؛ به سراغ خرید نسخه Deluxe Edition بروید تا در کنار تجربه بازی، از بازی کردن و پیش بردن داستان به همراه دوستانتان لذت کافی را ببرید.

برچسب ها: Wolfenstein: Youngblood
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.