بازی Marvel's Avengers تاخیر خورد

بازی Marvel's Avengers تاخیر خورد

مصطفی محدث مصطفی محدث
4 سال و 3 ماه و 6 روز پیش

شرکت Square Enix و استودیو Crystal Dynamics اعلام کردند که عنوان Marvel's Avengers تا چهار سپتامبر ۲۰۲۰ (۱۴ شهریور ۱۳۹۹) تاخیر خورده است. پیش از این، قرار بود که این بازی در ماه می عرضه شود. اسکات آموس (Scot Amos) و ران روزنبرگ (Ron Rosenberg) که دو مدیر ارشد استودیو Crystal Dynamics هستند، در پستی به صورت مشترک نوشته‌اند که هدف آن‌ها «ارائه بهترین تجربه بازی Avengers» است و برای رسیدن به این هدف، ایجاد چنین تاخیری ضروری بوده است.

در بخشی از این پست نوشته شده: «ما که خود طرفداران Avengers هستیم، افتخار و امتیاز کار با این شخصیت‌های افسانه‌ای را داریم و می‌دانیم که این ابرقهرمان‌ها چه جایگاهی برای ما و تمام طرفداران واقعی آن‌ها در دنیا دارند. وقتی که قرار شد دید خودمان از دنیای Avengers را برای شما ارائه دهیم، متعهد شدیم که یک بخش اصلی داستان‌محور اصیل، کار تیمی لذت‌بخش و محتوای جذاب برای سال‌های پیش‌رو داشته باشیم. برای رسیدن به این هدف، از زمان باقی‌مانده استفاده خواهیم کرد تا ظاهر و خصوصیات فنی بازی را ارتقا دهیم و آن را به استانداردهای بالایی که طرفدارانمان از ما انتظار دارند و لیاقتشان است، برسانیم. تیم‌های جهانی ما که در توسعه بازی Marvel's Avengers همکاری می‌کنند، از حمایت و پشتیبانی شما متشکر هستند. ما با اشتیاق و بازخوردهای شما رشد می‌کنیم و برای نشان دادن محتوای بیشتر از بازی، نمی‌توانیم صبر کنیم. بابت تاخیر به وجود آمده عذر می‌خواهیم و مطمئنیم که این انتظار، ارزشش را خواهد داشت.»

بعد از معرفی در سال ۲۰۱۷ برای اولین بار و تحت نام The Avengers Project، این بازی بار دیگر در E3 ۲۰۱۹ و با نام بازیMarvel's Avengers معرفی شد. در آن زمان، انتقادات زیادی به خاطر ظاهر برخی شخصیت‌ها و همچنین، نامعلوم بودن ژانر و شکل اصلی بازی مطرح شد. البته اکنون اطلاعات بیشتری از بازی در دسترس است و تغییرات گرافیکی نیز انجام شده است.

بازی Marvel's Avengers در ماه سپتامبر و برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و گوگل Stadia عرضه خواهد شد.


برچسب ها: Marvel's Avengers
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.