شایعه: بازی Marvel's Spider-Man 2 در سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد

شایعه: بازی Marvel's Spider-Man 2 در سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد

ایلیا امینی ایلیا امینی
4 سال و 3 ماه و 3 روز پیش

طبق آخرین اطلاعات لو رفته که در وبسایت Reddit منتشر شده است، قرار است تا بازی Marvel's Spider-Man 2 در سال ۲۰۲۱ منتشر شود و مراحل توسعه این بازی نیز هم اکنون در حال انجام است. 

این اطلاعات که توسط شخصی به‌نام V17447377 در وبسایت Reddit به نقل از منبعی نزدیک به استودیو Insomniac منتشر شده است و اشاره به محتویات داستانی و تاریخ عرضه این بازی که در سال ۲۰۲۱ خواهد بود دارد. اگرچه که تمامی این اطلاعات در دسته بندی شایعات قرار خواهد گرفت و نباید به آن‌ها به جنبه اطلاعات موثق نگاه کرد، اما در میان این گزارش مطالبی وجود دارد که قطعا برای برخی از مخاطبان جالب خواهد بود.

طبق اطلاعات لو رفته از بخش داستانی بازی، قرار است تا در ابتدا بازیکنان در مناطق جدید و اضافه شده به نقشه نسخه قبلی یعنی محله‌های کویینز و بروکلین به دنیای Open World این عنوان وارد شوند. همچنین آمده است که روایت داستانی بازی در مراحل ابتدایی در فصل زمستان و محیطی برفی جریان خواهد داشت، همین‌طور قرار است تا شرکت Oscorp در این نسخه از بازی نقشه پررنگی داشته باشد و هم‌چنین درنظر گرفته شده تا شخصیت‌های مختلفی خارج از دنیای کتاب‌های مصور شخصیت Spider-Man در این بازی حضور پیدا کنند.

در بخشی دیگر از این اطلاعات آمده است که شخصیت پیتر پارکر همچنان به‌عنوان شخصیت اصلی در این بازی حضور خواهد داشت، اما قطعا بخش‌های بیشتری از این بازی به شخصیت‌های فرعی نظیر مایلز و مری جین نسبت به نسخه پیشین اختصاص داده خواهد شد. 

و در آخر این مطلب گزارش شده است که تمرکز اصلی استودیو سازنده بازی در حال حاضر بروزرسانی موتور گرافیکی این عنوان است و Insomniac قصد دارد تا بازی Marvel's Spider-Man 2 را هرچه بیشتر به عنوانی نسل نهمی تبدیل کند. همچنین اشاره شده است که ویژگی‌ها و امکانات به مراتب بیشتری در گیم‌پلی بازی وجود خواهد داشت. به گفته این منبع این بازی تنها برای کنسول پلی‌استیشن 5 عرضه خواهد شد و خبری از عرضه این عنوان برای نسل گذشته نخواهد بود.

اگرچه که در این مطلب هیچ‌گونه سند و یا مدرک موجهی ارائه نشده اما باید در نظر داشت که منبع این خبر درگذشته نیز اخبار موثق و حقیقی را در رابطه با دیگر پروژه‌های مخفی سونی به رسانه‌ها لو داده بود. به‌گونه‌ای که این کاربر در اخرین فعالیت خود توانسته بود خبر در حال توسعه بودن بازی Resident Evil 3 Remake را زودتر از تمامی رسانه‌های دیگر به خبرگزاری‌ها درز بدهد، و همین موضوع باعث شده است تا بتوان این اطلاعات را به دیدی متفاوت نگاه کرد.

 
برچسب ها: Marvel's Spider-Man 2
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.