سازندگان بازی Ori درحال کار روی یک عنوان اکشن نقش آفرینی هستند

سازندگان بازی Ori درحال کار روی یک عنوان اکشن نقش آفرینی هستند

پویا خسروی پویا خسروی
4 سال و 4 ماه و 26 روز پیش

بازی Ori and The Blind Forest به تازگی روی پلتفرم نینتندو سوییچ عرضه شده است. این بازی را می‌توان تحسین‌شده‌ترین عنوان پلتفرمر دوبعدی چند سال گذشته دانست. نسخه بعدی این بازی با بازی Ori and The Will of The Wisps قرار است برای ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی در ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ (یازدهم مارس ۲۰۲۰) عرضه شود. 

تیم Moon Studios سازنده بازی Ori که اکنون از ۸۰ کارمند تشکیل شده است روی پروژه‌ای جدید درحال کار هستند. پیشنهادی کاری برای استخدام یک توسعه‌دهنده در Gamasutra منتشر شده و جزئیاتی از این پروژه را بیان می‌کند:

«استودیو Moon studios توسعه‌دهنده دو عنوان تحسین‌شده Ori برای رده شغلی توسعه‌دهنده ارشد، داوطلب می‌پذیرد. پس از بازتعریف ژانر بازی‌های دوبعدی سکو پرشی توسط این عنوان هدف بعدی ما ایجاد انقلابی بزرگ در ژانر نقش‌آفرینی اکشن خواهد بود.»

«از داوطلب انتظار می‌رود که:

طراحی دقیق و حساس باشد: وقتی درحال بازی هستید به صورت حسی دریابید که چگونه جنبه‌های ضعیف‌تر عنوان را ارتقا دهید. خودتان را وقف شناسایی نقاط ضعف عناوین می‌کنید و عاشق این باشید که این جنبه‌ها را به نقاط قوت مبدل کنید.

با تجربه باشد: قبلا در این صنعت کار کرده باشید و راه‌های پیشرفت را بدانید. شما به دنبال یک استودیوی مسخره برای کار کردن نمی‌گردید بلکه به فضایی مملو از بهترین و بااستعدادترین نفرات صنعت بازی‌های ویدئویی وارد می‌شوید. پس باید نظراتی پخته داشته باشید تا صدایتان شنیده شود.

عاشق کارش باشد: در تمام طول زندگی‌تان عناوین نقش‌آفرینی متعددی را بازی و یا مطالعه کرده باشید ولی هنوز از آن سیر نشده باشید. عاشق بازی‌های Diablo، Zelda، Dark souls و دیگر بازی‌های این ژانر باشید. عاشق کار کردن روی عنوانی باشید که جرأت نو‌آوری و جلو بردن مرز ایده‌ها را دارد.

چالش‌های جدید را در آغوش بکشد: ما پیوسته در تلاشیم که پیشرفت کنیم. ما به دنبال متخصصان در یک زمینه یا ژانر نیستیم. ما می‌خواهیم که در هر کجا که نیاز به کمک بود، کمک‌رسانی کنید و همان فرد مسلط بر چند مهارت و نابغه‌ای که هستید، باشید.»

مدیر اجرایی ارشد Moon studio و کارگردان این شرکت Thomas Mahler در انجمن RestEra سریعا خبر از این آگهی استخدامی داد:

«در آگهی استخدامی‌مان مدعی شدیم که سبک سکو بازی دوبعدی را باز تعریف کردیم و این فقط یک ادعا نیست. ما در چند حوزه نوآوری داشته‌ایم و سطح بازی‌های این ژانر را به حدی رساندیم که هیچ عنوانی پیش و پس از آن نتوانست به آن برسد. همین‌طور در مورد عنوان پیش رو یعنی Ori and the will of the wisps هم داستان به همین منوال خواهد بود. مطمئن باشید!»

در ادامه همان پست، کاربری با نام Dancrane212 تعدادی تصویر از یک نمونه پیش‌ساخته Diablo گونه به اشتراک گذاشت و روش بازی جدید این استودیو را این‌طور پیشنهاد داد. اما توماس در پاسخ گفت که بازی جدید اصلا این شیوه را در پیش نخواهد گرفت. بازی امکان دارد سوم شخص، استراتژی و یا حتی دو و نیم بعدی باشد ولی از آنجا که سازندگان Ori ساخت این عنوان را در دست دارند احتمالا بازی ارزشمندی خواهد بود.

0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.