کنسول های استریمینگ در حال حاضر برای عرضه مناسب نیستند

کنسول های استریمینگ در حال حاضر برای عرضه مناسب نیستند

مهتاب جهاندار مهتاب جهاندار
4 سال و 8 ماه و 2 روز پیش

فیل اسپنسر (Phil Spencer) معتقد است که کنسول‌های استریمیگ در آینده نزدیک از راه نخواهند رسید و گیمرها همچنان با کنسول‌هایی همیشگی رو به رو خواهند بود. اسپنسر در گفتگو با وب سایت GameSpot به اظهار نظر درباره کنسول‌های استریمینگ پرداخت.
او معتقد است پلتفرم مبتنی بر ابر اجتناب ناپذیر خواهد بود و صنعت بازی‌های ویدیویی در حال حرکت به سمت آن است. وی بیان داشت که اگرچه پلتفرم ابری موضوع جدی در حال حاضر محسوب می‌شود، اما این بدان معنا نیست که در آینده نزدیک کنسول‌های استریم گیمینگ را مشاهده خواهیم کرد.
فیل اسپنسر افزود که مایکروسافت روی کنسول استریمینگ مشغول کار نیست و این شرکت می‌خواهد همچون گذشته به کنسول‌هایی مبتنی بر دیسک فیزیکی بسنده کند. اسپنسر همچنین بیان داشت، شرکت مایکروسافت به دنبال آن است تا بازیکنان بتوانند روی هر دستگاه گیمینگ، بازی موردنظر خود را اجرا کنند. برای مثال اگر فردی از رایانه شخصی قوی برخوردار است، بتواند بازی مورد علاقه خود را به سادگی تهیه کرده و اجرا کند.
او اضافه کرد که مایکروسافت احترام بسیاری برای طرفداران و گیمرها قائل است و به انتخاب آن‌ها اهمیت می‌دهد. اخیرا مایکروسافت و سونی در زمینه راه حل‌های مبتنی بر پردازش ابری همکاری‌هایی را آغاز کردند و این توافق احتمالا تهدیدی برای گوگل استیدیا هم خواهد بود.
به هر حال این طور که پیداست، فعلا مایکروسافت برنامه‌ای برای کنسول استریمینگ نداشته و همچنان به شکل فعلی کنسول‌ها توجه دارند تا هیچ واکنش منفی از سوی طرفداران و سایر گیمرها نداشته باشند.


0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.