تاریخ انتشار بازی Dreams مشخص شد

تاریخ انتشار بازی Dreams مشخص شد

ایلیا امینی ایلیا امینی
4 سال و 4 ماه و 16 روز پیش

بعد از گذشت سال‌ها از مراحل توسعه بازی انحصاری Dreams بالاخره دیشب و در مراسم State Of Play تاریخ عرضه این عنوان مشخص شد، و قرار است آخرین اثر استودیو مدیا مولکول در اوایل سال آینده میلادی به بازار عرضه شود.

این بازی که مدت زمان زیادی است در مرحله Early Access قرار دارد، برای عرضه در تاریخ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ (۱۴ فوریه ۲۰۲۰) آماده شده، این در حالی است که این خبر در چند روز گذشته به رسانه‌ها درز کرده بود.

نسخه Early Access بازی Dreams بسیاری از امکانات نسخه اصلی را دارا نیست، اما مخاطبان می‌توانند این انتظار را داشته باشند که با عرضه این بازی در سال آینده تمامی امکانات وعده داده شده، به این عنوان اضافه خواهد شد.

در اطلاعیه‌ای که از سوی استودیو مدیا مولکول منتشر شده، آمده است: « نسخه Early Access بازی تمامی امکاناتی که در نسخه نهایی این عنوان وجود خواهد داشت را شامل نمی‌شود، اما شما قادر خواهید بود به تمامی المان‌های گیم‌پلی و حس و حال بازی واقف شوید و آماده به سراغ بازی اصلی بروید. اگر شما در نسخه Beta بازی شرکت کنید می‌توانید تمامی پیشرفت‌ها و مراحلی را که در این نسخه پیموده‌اید را به بازی اصلی منتقل کنید، در کنار این موضوع ما در حین انتشار نسخه آزمایشی بازی سعی خواهیم کرد که همواره مراحل و امکانات جدیدی را در طول این دوره زمانی برای بازیکنان مهیا کنیم و این اضافه شدن امکانات تا جایی پیش خواهد رفت تا در آخر مراحل زمانی نسخه آزمایشی بازی، بازیکنان بتوانند تجربه‌ای همانند نسخه اصلی بازی داشته باشند.

همانند بازی LittleBigPlanet سعی خواهیم کرد تا بازی Dreams را مطابق با ذائقه مخاطبان پیش ببریم و محتویاتی که عرضه خواهیم کرد قطعا هوادران این بازی را خرسند خواهند کرد. ما از نسخه آزمایشی بازی سعی داریم اطلاعات زیادی را برداشت کنیم، و با توجه به انتقادات و پیشنهادات بازیکنان سعی خواهیم کرد تا نسخه نهایی بازی را هرچه نزدیک‌تر به این پیشنهادات عرضه کنیم. ما در طی دوره زمانی انتشار نسخه آزمایشی تا انتشار نسخه نهایی، تمامی سعی‌مان را خواهیم کرد تا بتوانیم تجربه‌ای بدون مشکلات فنی و کامل را برای مخاطبان به ارمغان بیاوریم.»

بازی Dreams در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۰ به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.


برچسب ها: Dreams
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.