برگزاری مراسم PlayStation Awards در دسامبر امسال تایید شد

برگزاری مراسم PlayStation Awards در دسامبر امسال تایید شد

سیاوش اسدی سیاوش اسدی
4 سال و 6 ماه و 9 روز پیش

مراسم PlayStation Awards مراسمی است که از سال ۱۹۹۵، هر ساله برگزار می‌شود و معمولا باعث فروش بیشتر برخی از عناوین مهم پلی‌استیشن می‌شود. همچنین برخی اوقات در آن سورپرایزهای بزرگی وجود دارد و ممکن است بازی‌های جدیدی معرفی شوند.

جوایزی که در این مراسم اهدا می‌شوند عبارتند از:

جایزه پلاتینوم (Platinum Prize): برای عناوینی با فروش بیش از یک میلیون کپی (شامل تعداد دفعات دانلود نیز می‌شود.)

جایزه طلا (Gold Prize): برای عناوینی با فروش بیش از ۵۰۰ هزار کپی (شامل تعداد دفعات دانلود نیز می‌شود.)

جایزه PlayStation Network (PlayStation Network Award): سه عنوان پرفروش در شبکه PlayStation Network جایزه می‌گیرند. (از تاریخ یک اکتبر ۲۰۱۸ تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۹.)

جایزه بیست و پنج سالگی پلی‌استیشن به انتخاب کاربران (PlayStation 25th Anniversary Users’ Choice Award): پنج عنوان ۲۴ سال اخیر که برنده PlayStation Awards شدند، توسط کاربران ژاپن و آسیا انتخاب می‌شوند.

جایزه PlayStation VR (PlayStation VR Award): سه عنوان که به فروش PlayStation VR از تاریخ یک اکتبر ۲۰۱۸ تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۹ بیشترین کمک را کردند (غیر از عناوینی که در سال گذشته جایزه گرفتند.)

جایزه توسعه‌دهنده و بازی‌های مستقل (Indies & Developer Award): سه عنوانی که به گسترش پلی‌استیشن از یک اکتبر ۲۰۱۸ تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۹ کمک کردند (غیر از عناوینی که در سال گذشته جایزه گرفتند.)

دسامبر معمولا ماه برنامه‌های ویژه سونی مانند رویداد PlayStation Experience است. این رویداد از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸ به همین روال ادامه یافت، اما سونی امسال نیز مانند سال گذشته، این رویداد را برگزار نخواهد کرد.

به جای رویداد PlayStation Experience، سونی رویدادهایی موسوم به State of Play را اجرا می‌کند که شامل یک نمایش ۲۰ دقیقه‌ای متمرکز بر عنانوین جدید PS4 و PSVR است.

سونی در حال حاضر با موضوعات مربوط به PS5 دست و پنجه نرم می‌کند و احتمالا دلیل برگزار نکردن مراسم PSX توسط سونی نیز همین است. امید است که سال آینده، سونی برنامه‌ای برای حضور در E3 و برگزاری PlayStation Experience داشته باشد.


0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.