جزئیات بروزرسانی 6.72 پلی استیشن 4

جزئیات بروزرسانی 6.72 پلی استیشن 4

علی رزاقی علی رزاقی
4 سال و 9 ماه و 13 روز پیش

کمپانی Sony Interactive Entertainment بروزرسانی نسخه 6.72 را برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر کرد. همانند آپدیت‌های اخیر، در این آپدیت نیز شاهد تغییرات چندان بزرگ و هیجان انگیزی نیستیم. این آپدیت هیچ تغییر قابل ملاحضه‌ای را برای این کنسول هفت ساله به ارمغان نمی‌آورد و فقط عملکرد دستگاه را اندکی بهبود می‌بخشد، ولی همچنان بهتر از هیچ‌چیز است.

جزییات بروزرسانی 6.72 برای کنسول PS4:

‌این آپدیت تقریبا حجمی برابر 400 MB دارد، در نتیجه قرار نیست فضای زیادی از هارد شما را اشغال کند.

این آپدیت نرم‌افزاری عملکرد سیستم را بهبود می‌بخشد.

آخرین آپدیت بزرگ برای این کنسول، قابلیت تغییر نام کاربری در سرویس PSN را به این کنسول اضافه کرد که تا مدت‌ها جزو درخواست‌های اصلی صاحبان پلی‌استیشن بود و سرانجام ۱۳ سال بعد از شروع به کار سرویس PSN، این قابلیت برای کاربران آن عرضه شد.

کمی قبل‌تر و در آپدیت نسخه 6.50 یک سری قابلیت‌های دیگر به این کنسول اضافه شد، از جمله پشتیبانی از قابلیت Remote Play روی دستگاه‌های iOS.

در حال حاضر پلی‌استیشن 4 دارد برای دریافت آخرین عناوین انحصاری خود آماده می‌شود که شامل بازی Death Stranding، بازی The Last of Us: Part 2 و بازی Ghost of Tsushima می‌شود. از طرف دیگر کمپانی سونی در حال آماده شدن برای عرضه کنسول پلی‌استیشن 5 است که طبق شایعات قرار است در تعطیلات سال ۲۰۲۰ میلادی به بازار عرضه شود.

در حالی که تقریبا دو سال تا عرضه این کنسول زمان باقی است، طبق خبرهای منتشر شده اطلاعاتی در مورد ویژگی‌های این کنسول داریم، از جمله پشتیبانی از قابلیت backward compatibility که به واسطه آن می‌توانید بازی‌های پلی‌استیشن 4 را روی کنسول جدید نیز تجربه کنید، استفاده از درایو SSD اختصاصی که سرعت بارگذاری را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد و پشتیبانی از رزولوشن 8K و قابلیت ray-tracing.

تمام ویژگی ها و اخبار فاش شده در مورد پلی استیشن 5

جک ترتون (Jack Tretton)، سرپرست سابق کمپانی Sony Computer Entertainment America (SCEA)، اخیرا در مورد نسل بعدی کنسول‌ها گفته بود که کنسول پلی‌استیشن 5 جایگاه خوبی دارد ولی این کنسول در مقایسه با پلی‌استیشن 4 با رقیب‌های بزرگتری باید رقابت کند.

در همین حین، کمپانی سونی پیش از عرضه رسمی پلی‌استیشن 5، به دنبال استخدام توسعه‌دهندگان جدید است که به احتمال زیاد هدف آن آماده کردن چندین عنوان انحصاری و بزرگ برای این کنسول است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد پلی‌استیشن 5 و خبرهای جدید در این مورد، در آینده همراه ما باشید.

برچسب ها: پلی استیشن 4
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.