آیا راک استار روی ساخت محتوای اضافه برای بازی Red Dead Redemption 2 کار می‌کند؟

آیا راک استار روی ساخت محتوای اضافه برای بازی Red Dead Redemption 2 کار می‌کند؟

یاشار فتحعلی زاده یاشار فتحعلی زاده
4 سال و 8 ماه و 8 روز پیش

به نظر می‌رسد سختگیری‌های استرالیایی‌ها تمامی ندارد و در حال بن کردن بازی‌هایی با خشونت بالا برای عرضه در کشور استرالیا هستند. البته این سختگیری باعث انتشار اخباری از آخرین دستاوردهای شرکت راک‌استار شده است.
شرکت راک‌استار رده‌بندی سنی جدیدترین دستاورد خود به نام Bonaire را به دستگاه مربوطه در این کشور سپرده است، اما سازمان رده‌بندی سنی استرالیا اجازه انتشار این عنوان در استرالیا را نداده و عرضه آن را ممنوع کرده است.
حال بخش استرالیای مجله کوتاکو تلاش کرده تا اطلاعاتی از Bonaire به دست آورد، ولی موفق به کسب اطلاعاتی از جزییات این عنوان نشده است. با وجود اینکه هنوز مشخص نشده محتوای Bonaire شامل چیست، اما کوتاکو حدس می‌زند که این محتوا شامل مکان جدیدی برای بازی Red Dead Redemption 2 یا Red Dead Online خواهد بود.
در سایت کوتاکو آمده که بونیر نام جزیره‌ای در دریای کارایب است. اگر بازی Red Dead Redemption 2 را تجربه کرده باشید حتما با منطقه بازی آشنا خواهید بود. خطر اسپویل: در قسمت پنجم از داستان بازی شما به جزیره‌ای نزدیک به سواحل کوبا سفر می‌کنید.
با این حساب جزیره بنیر جایی است که گیمرها برای دنبال کردن داستان بازی Red Dead Redemption 2 به آنجا سفر می‌کنند یا بخشی از مناطق جدید برای Red Dead Online خواهد بود.
باید به این موضوع نیز اشاره کرد که گزارش‌هایی مبنی بر عرضه یک بروزرسانی بزرگ برای Red Dead Online وجود دارد و اگر احتمالات درست باشند، جزیره بنیر یکی از بخش‌های مهم این بروزرسانی خواهد بود. با این حال تا زمان انتشار اخبار بیشتر باید صبر کنیم.

برچسب ها: Red Dead Redemption 2
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.