تایید شد: سونی برای دومین سال پیاپی در نمایشگاه E3 حضور نخواهد داشت

تایید شد: سونی برای دومین سال پیاپی در نمایشگاه E3 حضور نخواهد داشت

محمد مهدی مبارکی محمد مهدی مبارکی
4 سال و 3 ماه و 7 روز پیش

شایعاتی به گوش می‌رسید که سونی برای دومین سال پیاپی در E3  حضور نخواهد داشت. اتفاقی که به نظر دور از ذهن می‌رسید. با توجه به اینکه نسل نهم بازی‌های ویدیویی از اواخر سال میلادی جاری شروع خواهد شد و به طور حتم نمایشگاه E3 محل مناسبی برای معرفی کنسول و بازی‌های این کمپانی بود. 

اما برخلاف انتظارات، شایعات به حقیقت پیوست و سونی امروز به صورت رسمی تایید کرد که در E3 امسال حضور نخواهد داشت. به عبارتی دیگر منتظر معرفی کنسول پلی‌استیشن 5 درE3 2020  نباشید.

سونی در مصاحبه با وب‌سایت Gamesindustry.biz امروز گفت:

«بعد از ارزیابی‌های دقیق، سونی اینتراکتیو انترتینمنت تصمیم گرفت که در E3 2020 شرکت نکند. 

ما برای ESA به عنوان یک سازمان ارزش زیادی قائل هستیم، اما احساس نمی‌کنیم E3 2020 محل مناسبی برای چشم اندازی که در سال جاری روی آن متمرکزیم باشد.

ما با شرکت در صد‌ها رویداد مختلف در سراسر جهان در سال ۲۰۲۰ میلادی به دنبال خلق استراتژی جهانی شدنمان هستیم. تمرکز ما این است که مطمئن شویم طرفداران بخشی از خانواده پلی‌استیشن هستند و توانایی دسترسی به محتواهای محبوبشان را دارند. ما عناوین فوق العاده‌ای برای کنسول پلی‌استیشن 4 داریم و همچنین با عرضه کنسول پلی‌استیشن 5 مشتاقیم تا با طرفداران سال را جشن بگیریم.»

امسال دومین سالی خواهد بود که سونی در رویداد E3 شرکت نمی‌کند. با توجه به صحبت‌های نقل و قول شده، به نظر می‌رسد سونی به دنبال معرفی کنسول و بازی‌های خود در رویدادهای مخصوص خود است و قرار نیست دیگر E3 میزبان رونمایی از یک کنسول باشد.

به نظرتان سیاست سونی در نسل نهم موفقیت آمیز خواهد بود؟ نظراتتان را با ما در میان بگذارید.


0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.