عناوین چندنفره PS4 احتمالا روی کنسول های دیگر نیز عرضه می شوند

عناوین چندنفره PS4 احتمالا روی کنسول های دیگر نیز عرضه می شوند

یاشار فتحعلی زاده یاشار فتحعلی زاده
4 سال و 8 ماه و 7 روز پیش

پس از خریداری استودیو Insomniac توسط سونی مشخص شد که شرکت ژاپنی به شدت روی عناوین انحصاری تمرکز کرده است تا بازی‌های درخور توجهی از جمله بازی Spider-Man برای کنسول فعلی و نسل بعدی پلی استیشن عرضه شود.
با این حال، زمانی که موضوع صحبت در مورد عناوینی با محوریت حالت‌های چندنفره آنلاین می‌شود سیاست‌های سونی کاملا تغییر می‌کند. شاون لیدن (Shawn Layden)، رییس استودیوهای بازی‌سازی سونی در مصاحبه‌ای با بلومبرگ گفته است که سونی همچنان به انحصاری‌های پلی استیشن پایبند می‌ماند، اما عناوینی با محوریت حالت چندنفره آنلاین احتمالا روی پلتفرم‌های دیگر نیز عرضه خواهند شد. وی گفته است:
«ما باید از پلتفرم پلی استیشن حمایت کنیم و این موضوع قابل بحث نیست. با این حال در آینده با عناوینی روبه‌رو می‌شویم که امکان عرضه آن‌ها روی پلتفرم‌های دیگر نیز وجود دارد.»
باید گفت که احتمالا منظور شاون لیدن تنها کنسول‌های بازی نیستند و به رایانه شخصی نیز اشاره می‌کند. چندی پیش بازی Readyset Heroes صفحه‌ای در فروشگاه اپیک گیمز دریافت کرد و این یعنی تایید رسمی عرضه بازی برای رایانه شخصی از طریق پلتفرم اپیک گیمز.
بازی Readyset Heroes در نهم مهر ماه امسال علاوه بر پلی استیشن 4 برای رایانه شخصی نیز عرضه می‌شود. جالب است بدانید ناشر بازی SIE است که به ندرت برای رایانه شخصی عنوانی منتشر می‌کند. در حالی که عرضه عناوین کوچک برای پلتفرم‌های دیگر به معنی تغییر در سیاست‌های سونی نیست، اما بازی Readyset Heroes می‌تواند نمایی از سیاست‌های آینده سونی را نشانمان دهد.
با این حساب دور از ذهن نیست که شاهد انتشار عناوینی بزرگ‌‎تر SIE با محوریت  حالت چندنفره آنلاین برای پلتفرم‌های دیگر از جمله رایانه شخصی باشیم.

0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.