بالا رفتن سرعت توسعه بازی The Elder Scrolls 6

بالا رفتن سرعت توسعه بازی The Elder Scrolls 6

مصطفی محدث مصطفی محدث
4 سال و 3 ماه و 4 روز پیش

کمپانی Bethesda در وب‌سایت رسمی خود، چندین آگهی جدید برای برخی فرصت‌های شغلی خالی منتشر کرده است. به همین دلیل است که طرفداران این شرکت به این نتیجه رسیده‌اند که توسعه بازی نقش‌آفرینی و فضایی Starfield در حال گذراندن آخرین مراحل خود است و Bethesda به دنبال متخصصین تازه‌ای برای پروژه بعدی خود یعنی نسخه ششم بازی The Elder Scrolls است. 

شرکت Bethesda در این آگهی‌ها که اولین بار توسط یکی از کاربران Reddit کشف شدند، به دنبال چندین برنامه‌نویس است که «دنیای توسعه بازی‌های نقش‌آفرینی برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها» را ارتقا دهد و به «ساخت ویژگی‌های جدید گیم‌پلی، رفتارهای بازیکن و شخصیت‌ها، مبارزات، مکانیک‌های قدرت‌ها، ساخت رابط کاربری و دیگر مسائل» کمک کند. 

علاوه بر برنامه‌نویس‌ها، این استودیو یک ویرایش‌کننده ویدیو نیز می‌خواهد تا تریلرهای مناسبی برای بازی‌های خود تولید کند. این موضوع می‌تواند به اتمام توسعه بازی Starfield هم اشاره داشته باشد و از شروع کمپین‌های تبلیغاتی و تیزرهای تلویزیونی این عنوان خبر می‌دهد. 

با کنار گذاشتن توضیحات هر دو آگهی شغلی، می‌توانیم به این نتیجه برسیم که کار توسعه بازی Starfield تمام شده یا حداقل در مراحل پایانی خود است و Bethesda قصد دارد هر چه سریع‌تر به سراغ بازی بعدی خود برود. 

البته این موضوعی است که طرفداران این شرکت امیدوارند حقیقت داشته باشد، ولی تا به حال هیچ‌چیز به صورت رسمی توسط Bethesda تایید نشده است. این استودیو بعد از معرفی هر دو پروژه در E3 2018، درباره هیچ‌کدام از بازی‌ها صحبت خاصی نکرده است، اما با عرضه پلی‌استیشن 5 و ایکس باکس Series X در اواخر امسال، احتمال دارد که جزئیات بیشتری از دو بازی جدید Bethesda برای کنسول‌های نسل بعد منتشر شود.


برچسب ها: The Elder Scrolls 6
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.