آشنایی با اپلیکیشن موبایل پلی استیشن

آشنایی با اپلیکیشن موبایل پلی استیشن

تیم Pspro تیم Pspro
5 سال و 10 ماه و 7 روز پیش

برای راحتی در استفاده، سونی چندین اپلیکیشن برای کنسول پلی استیشن 4 طراحی کرده که مهم‌ترین آن‌ها، اپلیکیشن PS App است که به شما اجازه می‌دهد تا کنسول خود را کنترل کنید، خرید کنید و با دوستان خود ارتباط داشته باشید. با هم نگاهی اجمالی به پنج بخش اصلی این اپلیکیشن می‌اندازیم.


What's New

اولین قسمت از اپلیکیشن PS App، همان بخش What's New در کنسول پلی استیشن 4 است. شما می‌توانید فعالیت‌های اخیر دوستان خود در بازی‌ها را دنبال کنید، از آخرین اخبار فروشگاه پلی استیشن مطلع شوید یا با دیگران موضوعی را به اشتراک بگذارید. این تلاش پلی استیشن 4 برای داشتن یک شبکه اجتماعی در دنیای گیم است.



Friends

در این قسمت، شما می‌توانید دوستان خود را مشاهده کنید، لیست دوستان خود را مدیریت کنید، افراد جدیدی را دنبال کنید یا افرادی را که شما را دنبال می‌کنند ببینید، با بازیکنانی که با آن‌ها به صورت آنلاین بازی کرده‌اند آشنا شوید و پیشنهادات دوستی خود را مشاهده کنید. توجه کنید که برای پیام دادن به دیگر کاربران پلی استیشن باید اپلیکیشن PS Messages و برای مشاهده گروه‌های پلی استیشن یا Communityها، باید اپلیکیشن PS Communities را دانلود کنید.



Notifications

این قسمت تا حدودی ویژگی‌های منوی اعلانات پلی استیشن 4 را دارد اما محدود به مشاهده اینوایت‌هایی است که دیگر بازیکنان برای شما می‌فرستند.



Profile

در این قسمت می‌توانید پروفایل کاربری خود در پلی استیشن را مشاهده کنید یا حتی آن را ویرایش کنید. بازی‌ها، تروفی‌ها، فعالیت‌ها و دوستانتان نیز از این قسمت قابل مشاهده هستند.



منوی PS

این منو که در وسط اپلیکیشن دیده می‌شود، در واقع شامل لینک‌هایی به دیگر قسمت‌های وبسایت پلی استیشن است. شما از این قسمت می‌توانید اونت‌ها و تروفی‌ها را ببینید، در یک پلی استیشن لاگین شوید، کدهای گیفت کارت خود را وارد کنید، وارد فروشگاه پلی استیشن شوید، اشتراک پلاس خود را مشاهده کنید، آخرین اخبار از بازی‌ها و لوازم جانبی را مشاهده کنید، دیگر اپلیکیشن‌های پلی استیشن را دانلود کنید و به برخی از تنظیمات کنسول خود دسترسی داشته باشید.



پیشنهاد می‌کنیم که اگر یک گیمر حرفه‌ای هستید، حتما این اپلیکیشن را که تنها از طریق گوگل پلی قابل دسترس است، نصب کنید.


برچسب ها: ps4, از 0 تا 100
2 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.