آموزش اتصال ایکس باکس وان به موبایل

آموزش اتصال ایکس باکس وان به موبایل

تیم Pspro تیم Pspro
5 سال و 3 ماه و 28 روز پیش

اپلیکیشن مخصوص ایکس باکس برای گوشی‌های هوشمند، به گیمر اجازه می‌دهد تا در همه حالت با دنیای گیم در ارتباط باشد. این اپلیکیشن به کاربر اجازه می‌دهد تا بازی را خریداری کند، محتوای خود را به اشتراک بگذارد، اشیومنت‌های خود را مشاهده کند و با دنبال‌کنندگان خود در ایکس باکس لایو در ارتباط باشد. همچنین با این اپلیکیشن می‌توانید هنگام پخش فیلم، آن را کنترل کنید، پروفایل دیگر کاربران ایکس باکس لایو را مشاهده کنید و به دیگران پیام دهید. برای استفاده از اپلیکیشن ایکس باکس در موبایل، اقدامات زیر را انجام دهید.

 

1-     اپلیکیشن ایکس باکس را دریافت کنید. قبل از هر چیز توجه کنید که گوشی هوشمند شما به روز باشد. برای اجرای این اپلیکیشن باید سیستم عامل گوشی شما iOS 9.0 و بالاتر یا اندروید 4.1 و بالاتر باشد. این اپلیکیشن را می‌توانید از اپ استور یا گوگل پلی دانلود کنید.

xbox-app-screen-2

2-     گوشی و کنسول خود را به یک شبکه وصل کنید. برای اتصال گوشی و کنسول، هر دو دستگاه حتما باید به یک شبکه وصل باشند. همچنین اگر از فیلترشکن یا VPN روی گوشی خود استفاده می‌کنید، آن را غیرفعال کنید.

xbox-app-screen-3

3-     در اپلیکیشن ایکس باکس، منوی آن را از گوشه بالای سمت راست احضار کنید و عبارت Connection را لمس کنید. سپس گوشی شما شروع به جستجوی کنسول شما می‌کند. شما می‌توانید نامی برای کنسول خود در نظر بگیرید و سپس گوشی خود را به کنسول متصل کنید. پس از اتصال شما می‌توانید با گوشی خود، ایکس باکس وان را کنترل کنید و از گوشی به عنوان کیبورد استفاده کنید.

xbox-app-screen-4

4-     پس از اتصال گوشی و کنسول، در گوشه پایین سمت راست کنسول، علامت یک ریموت را مشاهده می‌کنید. با لمس کردن آن، شما وارد صفحه جدیدی می‌شوید که شبیه‌ساز کنترلر ایکس باکس است و می‌توانید کنسول خود را کنترل کنید.

 how to connect your phone an xbox one xboxcontrolfromphone

برای خرید ایکس باکس وان به اینجا مراجعه کنید.

برچسب ها: از 0 تا 100, xbox one
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.