آیا بازی Modern Warfare 4 عنوان بعدی سری Call of Duty خواهد بود

آیا بازی Modern Warfare 4 عنوان بعدی سری Call of Duty خواهد بود

تیم Pspro تیم Pspro
5 سال و 10 ماه و 12 روز پیش

براساس برخی از گزارش‌های تازه منتشر شده، عنوان بعدی سری Call of Duty قسمت چهارم از مجموعه محبوبModern Warfare  خواهد بود. براساس گزارش منتشر شده توسط وبسایت‌های Gaming Intel و Charlie Intel بازی MW4 پروژه کنونی استودیوی Infinity Ward است و همانند نسخه‌های پیشین این مجموعه، شامل یک بخش داستانی سینگل پلیر، بخش مولتی پلیر و زامبی خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که Infinity Ward قصد دارد که یک بخش بتل رویال را نیز در این بازی قرار دهد که این مورد با توجه به استقبال زیاد از مود بتل رویال در بازی‌های مختلف و همچنین حضور آن در بازی Black Ops4، چندان شوکه کننده نیست.


زمان بندی انتشار این گزارش‌ها نیز به نوعی جالب است چراکه روز گذشته نیز یکی از کاربران وبسایت ردیت اعلام کرد که برخی از توسعه دهندگان استودیوی Respawn به Infinity Ward بازگشته‌اند و این می‌تواند نویدی بر صحت این گزارش‌ها باشد. جفری اسمیت (Geoffrey Smith)، جوئل امزلی (Joel Emslie)، جان ماندی (John Mundy)، جاشوآ دونام (Joshua Dunnam)، مارک گریگزبی (Mark Grigsby)، رانون سارونو (Ranon Sarono)، دام مک‌کارتی (Dom McCarthy) و مدیسون کرام‌ول (Madison Cromwell) اعضای قدیمی استودیوی اینفاینیتی وارد هستند که در زمان ساخت بازی Moder Warfare 3 این استودیو را به مقصد ریسپاون اینترتینمنت ترک کردند و اکنون مجددا به آن بازگشته‌اند.


اگرچه ممکن است نام بسیاری از این افراد برای بازیکن‌ها آشنا نباشد اما افرادی که در سال‌های گذشته استودیوی ریسپاون را دنبال کرده باشند، می‌دانند که این افراد نقش مهمی را در تولید بازی Titanfall داشته‌اند. بدون شک انتخاب عنوان MW4 به عنوان پروژه بعدی توسط اینفاینیتی وارد، تصمیمی با ریسک کمتر نسبت به دو پروژه قبلی این استودیو یعنی بازی‌های Call of Duty: Ghosts و Infinite Warfare است و انتظار می‌رود که کمپانی اکتیوژن طبق عادت هرساله بازی جدید سری CoD را تا پایان سه ماهه اول سال 2019 معرفی نکند بنابراین همچنان باید برای تایید این خبر منتظر بمانیم.

برچسب ها: Call of duty
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.