از قهرمان جدید بازی Overwatch رونمایی شد

از قهرمان جدید بازی Overwatch رونمایی شد

تیم Pspro تیم Pspro
5 سال و 4 ماه و 27 روز پیش

دیروز در طی برگزاری رویداد BlizzCon 2018، بلیزارد یک انیمیشن کوتاه جدید را به نمایش گذاشت. این انیمیشن هشت دقیقه‌ای، با نام Reunion روی شخصیت محبوب McCree تمرکز داشت. در این هشت دقیقه شاهد دیدار مک‌کری با اعضای قدیمی گروهش یعنی، گروه Deadlock بودیم. که این گروه خلافکار به رهبری Elizabeth Caledonia Ashe اداره می‌شود.


Ashe شخصیت جدید قابل بازی است که به زودی به قهرمانان بازی Overwatch اضافه خواهد شد. اما برای اولین بار شاهد این هستیم که یک هیروی جدید قابلیت Ultimate خیلی خاصی خواهد داشت. B.O.B. که یک omnic (روبات‌های دارای هوش در دنیای اورواچ) است به عنوان آلتیمیت این هیروی جدید معرفی شده است.


در این نمایش هشت دقیقه‌ای شاهد یک حضور یک شخصیت آشنا هم بودیم. Athena، هوش مصنوعی مخصوص گروه اورواچ که بعد از از بین رفتن گروه ناپدید شد، در این انیمیشن حضور داشت. مدیر بازی Overwatch، جف کپلان (Jeff Kaplan) در رابطه با این انیمشین توضیخ داد: «دوست داشتیم که تمام شخصیت‌های درون این نمایش قابل بازی باشند، ‌مخصوصا آتینا، اما به کمی زمان بیشتر نیاز داریم.»


اما در هر حال Ashe هم برای هواداران بسیار خوب است. او یک هیروی جدید در طبقه بندی damage است. که یک اسلحه لوله بلند حمل می‌کند و مانند مکری ظاهری وسترنی دارد. علاوه بر شلیک‌های عادی، اسلحه او قابلیت شلیک از راه دور را هم دارد. یکی از قابلیت‌های این شخصیت جدید پرتاب دینامیت است. دیگر اسلحه‌ای که این هیروی جدید حمل می‌کند، یک شات‌گان دو لول کمری است که برای پرتاب کردن دشمنان و حتی خودش از آن استفاده می‌کند.


بیوگرافی قهرمان جدید بازی:


Ashe یک رهبر جاه طلب و البته کاربلد است که گروه خلافکار ددلاک را اداره می‌کند. او در بین خلافکاران زیرزمینی بسیار محترم است.


 او در یک خانواده ثروتمند به دنیا آمد و موقعیت‌ اجتماعی بسیار خوبی داشت. اما خانواده‌اش که سرگرم کار و مدیریت شرکت‌هایشان بودند، توجه زیادی به فرزندشان نمی‌کردند و اَش همیشه تحت مراقبت یک خدمتکار امنیک به اسم باب (B.O.B) بود. از همین رو، اَش با خلافکار منطقه یعنی جسی مک‌کری آشنا شد و آن‌ها با هم شروع به دزدی و خلافکاری کردند و همین اتفاقات باعث شد تا او راه جدیدش را انتخاب کند. بعد از فعالیت‌های دونفره، آن‌ها تصمیم به تشکیل یک گروه گرفتند و توانستند گروه خلافکاران ددلاک را تشکیل دهند.


گروه ددلاک برای به دست آوردن نام و احترام در بین خلافکاران، با اکثر گروه‌های خلافکار آمریکا مبارزه کرد و بعد از همه این خونریزی‌ها و کشت و کشتار‌ها، ددلاک تبدیل به بزرگ ترین گروه خلافکار در جنوب غربی آمریکا شد و تمامی گروه‌ها را به سلطه خود در آورد. اَش موقعیت خوب‌های را سریع به دست آورد و با درسی که از پدر و مادرش گرفته بود، شروع به منظم کردن گروه‌های خلافکار زیر سلطه‌اش کرد. او چند قانون برای گروه‌ها اعلام کرد: به قولتان پایبند باشید، با قانون همکاری نکنید، به منطقه‌های یکدیگر تجاوز نکنید و همیشه افراد خیانت کار را مجازات کنید.


با این کار خلافکار‌های آمریکا منظم شدند و اَش با استفاده از این موقعیت تبدیل به افسانه‌ای در بین خلافکاران شد.


 


قابلیت‌های قهرمان جدید بازی، آَش:



The Viper:


اسلحه‌ نیمه اتوماتیک که به یک دوربین مجهز شده است و می‌تواند به اهداف با فاصله زیاد شلیک کند.


 

Dynamite :


این قابلیت به شخصیت اجازه می‌دهد که یک دینامیت را در بین دشمنان پرتاب کند. بعد از انفجار صدمه زیادی به سایر بازیکن‌ها وارد می‌شود و بعد از آن به علت سوختگی، بعضی از بازیکنها به مرور زمان دچار صدمه می‌شوند.



Coach Gun:


با این قابلیت می‌تواند فاصله‌ای میان خود و دشمنانش ایجاد کند.


 

B.O.B.:


دستیار مورد اعتماد اَش. با صدا کردن باب، او دشمنان را به آسمان پرتاب می‌کند و بعد با اسلحه‌ای که روی دستش نصب شده است به آن‌ها شلیک خواهد کرد.

برچسب ها: Overwatch
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.