استودیو Santa Monica​​​​​​​ در حال استخدام اعضای جدید است

استودیو Santa Monica​​​​​​​ در حال استخدام اعضای جدید است

تیم Pspro تیم Pspro
5 سال و 6 ماه پیش

استودیو سانتا مونیکا که در شهر کالیفرنیا واقع است، در حال استخدام تعداد زیادی بازی ساز است، از سازندگان ارشد بازی‌ها گرفته تا مدیر تیم. این‌طور که پیداست آن‌ها قصد دارند تا یک تیم جدید تشکیل دهند.


این خبر از طریق یکی از طراحان ارشد استودیو در فضای مجازی قرار گرفته است. اریک جیکوبسن (Erik Jakobsen) به تازگی تصویری را از یک تابلو استخدام در صفحه‌اش قرار داده است و در زیر آن نوشته : «موقعیت‌های خوبی در استودیو وجود دارد، اگر مشتاق هستید به من بگویید.»

در تصویر می‌‌توان مشاهده کرد که سانتامونیکا در حال استخدام تعداد بسیار زیادی بازی‌ساز است، و همین تعداد زیاد کمی گیج کننده است. چرا که ‌آن‌ها برای ساخت ادامه بازی God of War نیاز به چنین حجم عظیمی از کارکنان جدید ندارند. با توجه به اینکه چند ماه گذشته سازندگان اشاره کرده بودند که قصد دارند تبدیل به یک استودیو دو پروژه‌ای شوند، امکان جمع کردن یک تیم جدید برای ساخت عنوانی تازه اصلا دور از ذهن نیست.


خب، حالا اگر فرض کنیم که تیم جدیدی در حال شکل گیری است و آن‌ها قصد ساخت یک عنوان جدید را دارند، این بازی چه چیزی می‌تواند باشد؟ اگر به سابقه سانتا مونیکا نگاهی بی‌اندازیم، آن‌ها عناوین زیادی به غیر از سری گاد آو وار نساخته‌اند و شاهد این هستیم که استودیو بیشتر به تیم‌های دیگر برای تکمیل بازی‌هایشان کمک کرده است.


اما نباید یادمان برود که اولین عنوان سانتامونیکا، بازی Kinetica بود، یک بازی مسابقه‌ای که در سال ۲۰۰۱ برای کنسول PlayStation 2 منتشر شد. اما همان‌طور که امکان ساخت دنباله این بازی وجود دارد، از طرفی هم کمی دور از ذهن است،‌ چرا که در حال حاضر از آن‌ها انتظار ساخت یک بازی در سبک racing را نداریم.


و همینجاست که ذهنمان به سمت یک IP جدید می‌رود، که به نظر می‌آید، هدف استودیو هم همین باشد.


با این خبر جدید و با کمی بررسی می‌توان پی برد که قطعاً سانتامونیکا در حال تشکیل یک تیم جدید و بعد ساخت یک عنوان جدید است. هنوز نامشخص است که اول از کدام یک از عناوین آن‌‌ها رونمایی می‌شود. اما با توجه به اینکه زمان زیادی از انتشار آخرین عنوانشان نمی‌گذرد، به نظر می‌رسد که برای معرفی بازی جدید باید کمی صبر کنیم.

برچسب ها: God of War
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.