اطلاعات جدیدی از بازی Dying Light 2 منتشر شد

اطلاعات جدیدی از بازی Dying Light 2 منتشر شد

مهتاب جهاندار مهتاب جهاندار
5 سال و 1 ماه و 26 روز پیش

استودیو Techland که در توسعه عناوین زامبی محور نقش بزرگی ایفا کرده، در حال حاضر روی عنوان جهان باز زامبی محور  Dying Light 2 مشغول کار است. این بازی در E3 2018 رونمایی شده و بسیاری آن را دنبال موفقی برای بازی Dying Light می‌دانند.

 

اخیرا وب سایت PCGamesN با تیمون اسمکتالا (Tymon Smektala) مدیر طراحی Dying Light 2 مصاحبه‌ای داشته و  توانست اطلاعاتی پیرامون وسایل نقلیه، جناح‌ها و برخی موارد دیگر این بازی بدست آورد. به گفته اسمکتالا در بازی Dying Light 2 بازیکنان باید با جناح‌های مختلفی مبارزه کنند. وی چنین بیان کرد:

در دنیای Dying Light 2 شما با چندین جناح اصلی رو به رو هستید. جناح‌های بزرگی مثل Peacekeeper، Scavengers و جناح‌های مثل Untainted که تاثیرات کمتری در بازی دارند. این جناح‌ها روی جریان اصلی بازی تاثیرگذار هستند و به عنوان عواملی که می‌توانند شرایطی غیرمنتظره ایجاد کنند شناخته می‌شوند.

وی توضیح داد:

برای مثال جناح Peacekeepers و Scavengers بر سریک استخرشنای متروکه که موقعیت خوبی برای برپایی یک ایستگاه نگه‌بانی دارد، درحال جنگ هستند. گروه Peacekeepers قصد دارد تا این منطقه را به یک زمین تمرین و آموزش نظامی تبدیل کند، درحالی که  Scavengersقصد دارند تا در این مکان گیاه‌هایی را که برای برداشت سوخت مورد نیاز هستند پرورش دهند. در مقابل گروه Untainted راه حل تمامی مشکلات جهان و نجات دادن انسان‌ها را در پرورش گیاهانی می‌دانند که می‌توان از آن‌ها برای ساخت دارو استفاده کرد، داروهایی که برخی از آن‌ها نوع رفتار و توانایی‌های افراد در زمان جنگیدن را تحت تاثیرقرار می‌دهند. البته فقط شما نیستید که به این داروها دسترسی دارید، وقتی یک دارو ساخته شود، تمامی جمعیت شهر می‌توانند از آن استفاده کنند.

جناح‌های مختلفی در بازی وجود دارد و باید آنها را در مکان‌های خاصی یافت، بنابراین همانند گروه‌های دیگر قابل توسعه نیستند. اسمکتالا همچنین افزود در  Dying Light 2 وسایل نقلیه جدیدی افزوده شده است. بازی Dying Light 2 تاریخ انتشار مشخصی ندارد اما برنامه ریزی شده در سال 2019 روی پلتفرم رایانه شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان دردسترس قرار گیرد.

برچسب ها: Dying Light 2
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.