اطلاعات جدیدی از بخش آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 فاش شد

اطلاعات جدیدی از بخش آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 فاش شد

تیم Pspro تیم Pspro
5 سال و 5 ماه و 1 روز پیش

همان‌طور که می‌دانید، همیشه کاربران کنجکاو وجود دارند و این بار آن‌ها به کد‌های نرم‌افزار همراه بازی Red Dead Redemption 2 هجوم آورده‌اند و به نظر می‌رسد که اطلاعات تازه‌ای از Red Dead Online به دست آورده باشند که قطعاً برای همه جذاب خواهد بود.


در بین این اطلاعات، بخش‌های زیادی از بازی را حدس زده‌اند، به نظر می‌رسد یک بخش PvP که اولین بار درGrand Theft Auto V مشاهده کردیم، در کنار "seamless PvE" در بازی وجود داشته باشند. این کاربران گمان می‌کنند یک حالت Adversary هم در بازی فعال باشد.


اما باید یادمان باشد که، کند و کاو در کد‌های نرم‌افزار راهنما، با تایید رسمی Rockstar Games بسیار متفاوت است. اما اگر قرار نباشد که این حالت‌ها در بازی وجود داشته باشند، چرا باید در کد‌های نرم‌افزار اشاره‌هایی به بخش Adversary، seamless PvE و حالت private sessions شود؟


اما همچنان نباید این‌ها را به عنوان اطلاعات موثق در نظر گرفت، چرا که در زمانی زندگی می‌کنیم که همه چیز از همه‌جا لو می‌رود و باور کردن هر‌گونه خبری، کمی دشوار است. بهترین کار در این مواقع این است که منتظر تایید راک استار بمانیم. این در حالیست که راک استار هیچ‌گونه واکنشی نسبت به این اخبار جدید نشان نداده و هنوز هم اطلاعات زیادی از بخش آنلاین بازی به هواداران ارائه نکرده است.


بازی Red Dead Redemption 2 در حال حاضر برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان موجود است. بخش آنلاین بازی با اسم Red Dead Online ماه بعد به صورت آزمایشی عرضه خواهد شد.

برچسب ها: Red Dead Redemption 2
0 نفر این پست را پسندیده اند. این مطلب را به اشتراک بگذارید:
مطالب مشابه
مشاهده موارد بیشتر
محصولات مرتبط
نظر کاربران
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.